/19/

771 35 0
                                    

Sedela som tu už niečo cez pätnásť hodín, nerobila som si veľké nádeje že ma niekto zachráni. Ten ich šéf neustále mrnčí ako decko a gorily sa tu len striedajú. Bolí ma zadok od tej tvrdej stoličky a nikto nepočúva čo hovorím. 

,,Keď nechceš hovoriť čo chcem počuť, počkáme na tvojho ochrancu." povedal, zašermoval rukami a hneď mu jeden s mužov priniesol stoličku a sadol si oproti mňa.

,,Na koho?" 

,,No predsa na Dereka." povedal to ako samozrejmosť, až mi od smiechu zabehlo.

,,Ste naivný a hlúpy ak si myslíte že príde." zasyčala som na neho.

,,A on nezachráni svoju vyvolenú?" posmešne sa spýtal.

Iba som sa zasmiala a otočila hlavu od neho, postavil sa a surovo mi otočil hlavu. ,,Pozrime sa, čo ak ti poviem že za niekoľko minút je tu?"

,,Tak ja poviem že ste poriadne naivný." povedala som, vytrhla hlavu s jeho zovretia.

Nastalo ticho, premýšľala som či je nejaká tá pravdepodobnosť, že by skutočne prišiel. Je tak sebecký a egoistický, vidí len seba a nie je schopný k niekomu niečo cítiť samozrejme okrem nenávisti. 

,,Tak už ho tu máme." povedal a hneď na to buchli dvere, pomaly som otočila hlavou. Stál tam. 

On skutočne prišiel na tvári mal zopár krvavých škvŕn, škrabancov a rozbitú peru.

,,Ja som im skutočne hovoril nech sú k tebe milý." 

,,Áno na znak milosti sa pravidelne režú malíčky." zironizoval a ukázal svoj vystrčení malíček. ,,Ale už som tu môj malíček nechápeme malíčkom a nebudú sa tu rezať uši, nosy alebo iné časti môjho tela." musela som sa nad ním pousmiať, ide mu o život a on ešte sranduje.

,,Tak čo potom navrhuješ?" zaujato sa spýtal šéfko a otočil sa na mňa.

,,No keď sa už pýtate tak navrhujem hodiť to všetko za hlavu, veď predsa prachy sa vrátili ja som dostal do tela a ona." zastal a pozrel sa na mňa, prezrel si každý jeden centimeter mojej pokožky. ,,ona dostala dosť do psychiky a preto navrhujem aby sme to nechali tak, vy ste dostali prachy a my dostaneme pokoj celkom výhodný obchod, no nie?" 

,,Pravdu hovoríš čo hovoríš nechám vás, oboch. Pod jednou podmienkou ona sa vyspí so mnou." povedal a ukázal na mňa.

,,Tak to nie radšej skapem." rozčúlene som skríkla a pohľadom zavadila o Dereka.

,,Ale už si sa sním raz vyspala nie?"

,,Nie nevyspala, iba to tak vyzerala. Ak sa nemýlim s tej noci si nič nepamätáte iba ste sa nahý zobudil v posteli." vysvetlila som to. 

,,Dievča, dievča si prefíkaná navrhujem ti spoluprácu." 

,,No nie ďakujem, dúfam že toto bol môj posledný kontakt s niečim podobným ako nič v zlom." 

,,Jasné chápem špinavá robota nie je nič pre vás, tak fajn chodte." povedal a popohnal nás.

,,Ale šéfe prečo ste ich pustili?" zastala som pred dverami a počúvala úprimne ma to zaujímalo.

,,Veď prečo nie, prachy sme dostali a sú spolu tak zlatí, to si si musel všimnúť keď si ich sledoval."

Guardian demon✔Where stories live. Discover now