/15/

887 36 2
                                    

Ďalej som ležal na posteli a nad tou myšlienkou iba mykol plecom, prešlo veľa rokov a možno sa to už zmenilo a možno nie. Nechcelo sa mi postaviť s vyhriatej postele, ktorá voňala po nej. Celá tá postel za tých pár dní voňala po nej.

Donútil som sa postaviť sa a obliecť sa, teda navliecť si boxerky a rifle s tričkom prehodiť cez rameno. Prešiel som cez schodisko až dole to kuchyni kde sedela a znova jedla.

,,Povec ako je možné že skoro pred dvomi hodina si plakala nad stratou rodinného priateľa a teraz si...?" 

,,V pohode." doplnila pretože ani ja sám som nevedel čo povedať ale vystihla to presne. ,,Ty si nevyrastal s otcom mafiánom a bratom, ktorý ide v jeho šľapajách. Otec nás chcel trénovať aby sme dokázali znášať takéto situácie, pretože v takom živote stále niekto umiera." dopovedala a zahľadela sa do misky, ,,ale aj tak to kurevsky bolí." povedala ale nedala to na sebe vidieť.

Chcel som jej niečo povedať ale nebol som si istý tým čo, to ma mrzí alebo neboj to bude v pohode. To asi nie sú vhodné slová v tejto situácii. Myšlienkami mi prebehlo ako by som sa cítil ja keby mi umrie niekto tak blízky. Mama. V tú chvíľu som jej chcel zavolať a uistiť sa či je v pohode. 

Mlčal som a sledoval jej tvár, vlasy jej padali do tvári ale aj tak ich neodhrnula. Sedela tam ako kôpka nešťastia, vyzerala tak zraniteľne a nevinne.

,,Počkaj tu nikam nechoď." povedal som jej a vybehol po schodoch do mojej izby, zo šuplíka som vybral jednu s mojich prvých zbraní, malí ošúchaný revolver.

Zbehol som dole za ňou a sedela tam ako keď som odchádzal.

,,Hádam ma nechceš odbachnúť." povedala a trochu nedôverčivo pozerala na zbraň v mojej ruke.

,,Nie ale chcem ťa naučiť aby si ty vedela niekoho odbachnúť." 

,,To odo mňa nechci ja to do ruky nezoberiem." povedala a záporne krútila hlavou.

,,Nechcem aby si tu niekoho zabila, nechcem aby si nikoho zabila ale chcem aby si sa vedela brániť." 

,,Proste nie, Gustávo tu je na to aby šermoval s tými vecičkami nie ja." povedala a stále krútila hlavou.

,,Ale on tu nie je, ak si niekto príde po teba, prvý pôjdem dole ja a ty hneď za mnou. Možno sa ti nepodarí zachrániť sa ale za žiadnych okolností im to neuľahči."  

Guardian demon✔Where stories live. Discover now