Část 1.-Nabídka

34 1 0
                                    

Začal zvonit budík a já se musela jít připravit do školy. Školu nemám ráda nikoho tam nemám, měla jsem nejlepší kamarádku, ale ta se pak přidala ke skupince populárních a já zůstala sama.

,,Ahoj Danny" řekla jsem mému staršímu bratrovi.
,,Nazdar Med" usmál se na mě.
Dala jsem si snídani kterou mi nachystal a šla se oblíknou a udělat ze sebe člověka.

Škola

Vešla jsem a hned jsem zaslechla narážky na mou osobu. Byl tu jeden kluk Tom Barkley nenávidí mě, posmívá se mi. Nenavidím ho nikdy jsem mu nic neudělala a on se ke mě chová, jako kdybych mu zabila někoho příbuzného. Nikdy jsem ho nepochopila a nepochopím, pak je zde Josh, Jack a Joe jeho partička. K nim pak dolézá Emily která chodí s Joshem Lili chodí s Jackem Molly, (moje bývalá nejlepší kamoška) která chodí s Joem a pak je tady největší mrcha Amanda která chce strašně chodit s Tomem od té doby co se opil a vyspal se s ní. Tom má holky jen na jednu noc je to děvkař.
,,Ale,ale kdo pak to tady je?" řekl a všichni se začali smát.
,,Nevidíš nebo jsi až takový debil?" najednou smích utichl a oni se na mě dívali jako na vyoranou myš. Tom mě vzal pod krkem a řekl:,,Nebuď drzá Jonesová nebo neskončíš dobře." Pustil mě a šel s tou svou partou debilu pryč.
První hodinu máme matyku nejhorší na to je že můj rozvrh je stejný jako Toma ale naštěstí s ním nemají stejný rozvrh i ostatní. Je málo předmětů co májí společných což je dobře. Sedím sama dobře se učím i když ve věčině hodin si píšu texty písniček, nebo si kreslím. Moc lidí neví že zpívám. Zpívám v malém podniku na konci města, sním o tom že budu zpívat v nějakém slavném podniku a moje hudba se bude líbit. Je to nesplnitelný sen já vím, ale každý má sny ať už jsou jakékoli.
Miluju zvuk zvonění když máme poslední hodinu teď už jen oběd a můžu jít domů. Hmmm..... divné nebyla tady ta partička zase dělají nějáké problémy jak jinak že.

Doma

Vlezu a slyším rachot v kuchyni jdu se tam podívat ale všude je kouř.
,,Co děláš?!"
,,Dělal jsem kuře na oběd pro naše ale tak něják se mi to nepovedlo. Pomůžeš mi uklidit a udělat nový oběd?"
řekl s prosbou v očích.
,,Víš co jdi koupit to kuře a potřebné věci a já tady zatím pouklízím" řekla jsem a začal větrat.
,,Díky segra si nejlepší" řekl a odešel. No to je spoušť doufám že to stihu uklidit než příjde. Celkem se divím že naši přijedou tak brzy vždycky chodí pozdě večer nebo vůbec. Někdy mi připadá že maji radši svou práci než vlastní děti, ale Danny se mi to snaží vymluvit i když já moc dobře ví že si to taky myslí jen to nedává najevo. Když byl jěště malý starala se o něho babička a tak to bylo i u mě. Teď se o mě stará bratr.
,,Tak jsem tady stihla si o uklidit nebo potřebuješ jěště pomoct?" řval na mě ode dveří.
,,Ne už to mám davno hotové čekám na tebe" zasměje se a dá na linku tašku s jídlem.
,,Jěště jsem koupil zmrzlinu a mražené ovoce uděláme pohár vím jak ho máš ráda." Zná mě nejlíp ani mamka mě takhle nezná.
Když jsme dělali kuře jsme se pořád bavili a dělali blbosti.
,,Noo..a co Tom a jeho partičk pořád tě otravujou?"
,,Jo pořád, ale už je ignoruju za rok odcházím to vydržím možná v posledním ročníku dostanou rozum a začnou se chovat normálně"
řekla jsem uplně klidně i když mě to uvnitř trápilo.
Slyším klíče a odemykaní to znamená že jsou naši doma. Byla jsem ráda že si konečně udělali čas i na nás. Sedli jsme si ke stolu a začali jíst.
,,Meddie máme pro tebe nabídku" řekla mamka s radostí v hlase.
,,No tak povídejte" vybídla jsem je.
,,Víš jak vlastníme jeden podnik jmenuje se Apple no zpěvačka která tam byla doposud dala výpověď tak jsme si tatínkem řekli že by jsi tam mohla zpívat ty."
,,Ježiši moc ráda děkuju, děkuju" řekla jsem a šla je objat.
Zbytek dne jsem strávila v pokoji skádáním písniček učením a čtením mych oblíbených románů.

______________________________________________________________________________________

Tak tohle je první část doufá že se vám líbila.
Promiňte mi moje chyby.

Carol

Unforgettable year of schoolKde žijí příběhy. Začni objevovat