Část 7. - Napadení

6 1 0
                                    

S velkou nechutí vstanu z postele a jdu si dát rychlou sprchu. Po sprše přejdu do pokoje ke  skříni a kouknu se, co bych si mohla vzít. Nakonec jsem si vybrala

Vzala jsem si mobil, peněženku, klíče, obula si boty, pobrala penny board a jela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si mobil, peněženku, klíče, obula si boty, pobrala penny board a jela. Byla jsem tam včas a tak jsem si šla připravit kytaru. Brad na mě zavolal že můžu jít.

Představení dopadlo dobře jako vždycky. Schovala jsem si kytaru a šla pomoct Jess za barem. Najednou do klubu vešla celá Tomova parta, akorát jeho jsem tam neviděla. Přidal se k nim  do konce i Cameron. Všichni se šli posadit, jenom Cameron vyrazil za mnou.
,,Co si dáte?" řekla jsem a čekala na jeho objednavku.
,,No dal bych si tebe." řekl a olíznul si rty.
,,Jenomže já nejsem v nabídce, takže si buď objednej něco k pití nebo odejdi." odbyla jsem ho a čekala jestli si něco obědná.
,,Kočička nám vystrkuje drápky." protočila jsem očima a odešla k dalším zákazníkům. Najednou vešel Tom, ale nebyl sám. Byl tam s nějakou holkou, kterou jsem neznala. Docela se k sobě měli. Ona se po něm plazila a na něm vypadalo že mu to nevadí. Cítila jsem takový divný pocit. Kouknul se na svojí patru a zamával jim. Chtěl si jít něco obědnat, ale v zahlédl mě. Zastaliv se a zpříma se mi díval do očí. Nevydržela jsem to a odebrala se do místnosti pro zaměstnance. Sedla jsem si na lavičku a zabořila hlavu do dlaní. Proč je mi líto že byl s jinou holkou?Bože co jsem si mohal myslet že? Jsem asi úplně naivní, když jsem si myslela, že se změnil. On je pořád ten samý kluk, pořád je to takový děvkař.

Jěště jsem tam chvíli seděla a pak jsem se vydala zase prodávat. Snažila jsem se tam nekoukat, jenže to nešlo. Skvěle se tam bavil. A přitom se po něm pořád plazila ta kráva s výstřihem až u kolen. Už jsem se na to nechtěla koukat a tak jsem šla na záchod, ale v tom mě někdo chytil za ruku a táhl ke starým záchodům. Nikdo už tam dlouho nechodí. Potom co mě tam dotáhl, jsem zjistila že je to Cameron. Přirazil mě ke zdi.
,,Co kdyby jsme si pohráli?"
,,Pomoc!!!" zařval jsem z plných plic. Začal mě líbat a osahávat. Chtěla jsem se bránit, jenže jsem měla málo síly. Najednou někdo vešel. Ten někdo byl.....

___________________________________________________________________________

Takže ahoj lidi, dnešní díl jsem udělala trochu napínavější, je to kratších díl. Možná teď bude vycházet víc dílu, protože mám nějakou inspiraci a nápady.

Bye Carol.

Unforgettable year of schoolKde žijí příběhy. Začni objevovat