Je víkend a v klubu se pořádá kostýmová párty. Rozhodla jsem se tam jít a řekla jsem že sebou vezmu Zoe. Tom říkal že tam bude taky a vezme sebou starého kamaráda, který se přistěhoval.
Párty začíná ve 20:00 a se Zoe jsme si řekly že se připravíme spolu. Teď je 18:00 a Zoe by tu měla co nevidět být. Uslyším zvonek a jdu otevřít. Pozdravím se se Zoe a potom spolu jdeme do mého pokoje, se připravit. Já udělám make-up Zoe a ona ho udělá mě, hodně se při tom spolu nasmějeme. Já mám tenhle kostým (neřešte ty lidi koukejte jen na ten kostým)
Zoe má tohle
Stojíme před klubem a snažíme se dostat dovnitř. Jen co vstoupíme si všimnu Toma a začnu se smát. Jen aby jste pochopili nedomluvili jsme se, je to jenom náhoda.
Stál tam a povídal s někým nejspíše to bude ten jeho kamarád. Ten měl na sobě tohle
Přišli jsme k nim a já skočila Tomovi na záda. ,,Ahoj máš super kostým." mezi tím co to říkám mu slezu ze zad. On se na mě podívá a začne se smát.
,,Jo ty máš taky super kostým." začneme se smát oba.
,,Tak abych vás představil, tohle je můj dobrý kamarád Louis." ukáže na kluka vedle něho.
,,Ahoj já jsem Meddie." představím se.
,,Ahoj já jsem, ale to už si mohla slyšet." kouknu na Zoe a čekám až se představí.
,,Ahoj já jsem Zoe." představí se a já si všimnu jak na sebe koukají. Kouknu na Toma a jde vidět že si toho taky všiml. Nějak jsme si naznačili, že ty dva musíme dát dohromady.
,,Čau Tome." najednou k nám přiběhli Josh, Jack a Joe.Josh má na sobě tohle
Jack tohle
Joe tohle
Najednou se tady objeví i Amanda. ,,Ahoj Tome." přimáčkne se k němu.
Nelíbí se mi to, ale co s tím já udělám. Co když ta pravá je právě Amanda? Doufám že ne, protože je to strašná kráva. Nebo spíše nechci aby to byl někdo jiný než já. Je dost naivní že v to věřím, ale já jsem naivní, jak už jste mohli poznat. Nemůžu se dívat na to, jak se na něho lepí a tak se vydám k baru. Tam je Jess. ,,Ten kluk ti pomotal hlavu co?"
,,Proč si to myslíš?"
,,Protože na něho koukáš zamilovaně."
,,Nekoukám." snažím se jí to vymluvit, ale vím že to nepomůže má mě přečtenou.
,,No jasně asi tak jako Zoe nekouká na Louise." má pravdu ale on má už jinou. Nechci to dál řešit, tak si vezmu drink a jdu zpátky.Párty už je v plném proudu a za chvíli bude vyhlašení nejoriginalnějšího kostýmu a nejlepšího párového kostýmu. Všichni už máme něco vypito a náš plán dát Louise a Zoe dohromady jde líp než jsme čekali. Mají se k sobě.
Už je tady vyhlašení, Brad jde na podium a vypne muziku. Všichni svoji pozornost zaměří na něho.
,,Vítám vás u naši každoroční kostýmové párty. Je tady vyhlašení nejoriginalnějšího kostýmu. Takže nejoriginalnější kostým vyhrává Dylan Wilson. Pojď prosím nahoru." Brad počkal až příjde, pogratuloval mu a předal cenu.
,,A tak pokračujeme dál, nejlepší párový kostým výhrávají Tom Barkley a Meddie Jones. Přijďte ke mně." nechápala jsem to. My vyhráli a to jsme ani nebyli domluvení. Šli jsme nahoru k Bradovi a dělo se to co předtím. S Tomem jsme si řekli, že je to třeba zapít a tak jsme šli. Pili jsme hodně. Užívali jsme si. Tančili jsme, pili jsme, pili a pili. Nic mě nezajímalo, byla jsem opilá hodně opilá.A ráno to bylo zajímavé.
ČTEŠ
Unforgettable year of school
RomanceNevěděl o ní nic. Zjistil něco co ho hodně překvapilo a tím mu přišla zajímavá. Příběh obsahuje vulgarismy a opravdu moc chyb tak to prosím omluvte. Start:10.7.2017 10.7.2017-17.3.2019 Skřížené cesty 17.3.2019 Unforgettable year of school