Část 3.-Největší chyba v životě

31 1 2
                                    

Probudila jsem se a rozhlídla se. Tohle není můj pokoj. Kde to jsem? Otočila jsem se viděla jsem Toma. Teď jsem si všimla že mám na sobě jen Tomovo tryčko. Počkat začal se mi vybavovat včerejší noc...

Včerejší noc

Pili jsme a povídali si s Tomem.
,,Pojď si zatancovat."
,,Nee já nechci,"
měla jsem něco vypito byla jsem doslova opilá.
,,To nebyla otázka," rovnou mě táhl na parket. Tancovali jsme jen chvíli potom jsem začala padat a motat se.

,,No tak ty už máš dost, odvedu tě domů."
,,Ale já domů nechci."
,,Tak půjdeš semnou ke mně domů"
,,Já nechci "
škyt" k nikomu domů" Tom se rozesmál a na něj udiveně koukla.
,,Tohle mě nezajímá jdeme ke mě je to blíž"
Došli jsme k němu domů.......

Přítomnost

Dál už se mi nic nevybavuje. Proč já?!

Tom se začal vrtět ,,Dobré ráno princezno"
,,Prosím řekni mi co se včera stalo."
,,Ty si nic nepamatuješ?"
sednul si vedle mě.
,,Jo jenom do té doby když přišli před tvůj dům."
,,Noo.. došli před náš dům a já tě vzal k sobě do pokoje..."

Flashback

,,Ty budeš mít pořádnou kocovinu" zasmál se
,,To je mi jedno já jsem unavená"
Vzal mě do náruče a dal mě na postel. Já se pak snažila rozepnout šaty, ale vůbec mi to nešlo. Tom vzal zips a rozepnul šaty a potom mi je pomohl sundat. Já jsem vzala přitáhla si ho za límec a políbila ho. No a pak si všichni domyslíte co se stalo (jestli to někdo neví vyspali se spolu).

End flashback

,,....no a pak si usnula jestli toho lituješ.." skočila jsem mu do řeči.
,,Jestli toho lituju, jestli toho lituju, jasně že lituju byla to největší chyba mém životě, chápeš NEJVĚTŠÍ  CHYBA V MÉM ŽIVOTĚ!!!"

Oblíkla jsem se a běžela domů no jak tohle vysvětlím to nevím.

Přišla jsem domů byl tam jenom brácha který spal nejspíš toho taky hodně vypil. Nic si nepamatoval takže jsem nic vysvětlovat nemusela aspoň že to.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Jo já vím je to dloho co jsem nevydala část, ale měla jsem hodně učení a přes prázdniny tady byla rodina. Takže doufám že se vám aspoň trochu líbila tahle část. Můžete napsat komentáře abych věděla.
Bye

Unforgettable year of schoolKde žijí příběhy. Začni objevovat