Část 5. -Společný den

11 1 0
                                    

Dneska je úterý, což znamená že máme volno. Takže se můžu prospat super. Ale najednou uslyším zvonek. Naši jsou v práci jak jinak a brácha je u kamaráda. Nejspiše si zapomněl klíče. Já ho zabiju. Jdu ke dveřím a řvu na něj: ,,Danny doprdel nemůžeš si aspoň jednou vzít klí..." otevřu dveře, ale nestojí tam Danny, jak jsem myslela, stál tam ,,Ahoj Med nejsem Danny a svoje klíče mám u sebe." začal se smát, zatím co já se styděla že jsem tady teď tak řvala.
,,Tome co tady sakra děláš?" zeptala jsem se, protože mi to nedávalo smysl.
,,Přišel jsem tě navštívit a jak vidím tak ve spravný čas." koukl na mě. A já si až teď uvědomila, že mám na sobě jen bráchovo triko a kalhotky.
,,Ježiši pojď dovnitř já se zajdu převlíknout." snažila jsem si stahnout to triko níž jenže to nešlo. V pokoji jsem zašla do šatny a tam si oblíkla.

 V pokoji jsem zašla do šatny a tam si oblíkla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A šla dolů udělat snídani. ,,Jedl si něco?" našla jsem ho v kuchyni.
,,Ne, mám celkem hlad."
,,Ok, tak já udělám palačinky."
,,Supeer." začal se radovat. Postavil se a začal mi pomáhat.Dám mu ponorný mixér ať to zamícha. ,,Aaaa Ty vole Tome co děláš?" začala jsem se strašně smát. Tom se pak po chvíli přidal ke mně. Smáli jsme se dobrou půl hodinu a při tom dělali jěště věčí bordel. Těsto a mouka byly  všude. ,,Dobře dobře, už dost kdo to tady má pak uklízet?"
,,No ty přece." začal se smát a sedl si na židli.
,,No tak to počkej teď se půjdeme osprchovat a pak to uklidíme."
,,Půjdeme spolu jo?" ušklíbl se.
,,No tak na to zapomeň, já půjdu první ty pak půjdeš po mně." řekla jsem a ukázala ať si sedne.
,,Stejně už jsem tě viděl nahou, tak to můžeme zopakovat." mrkl na mě.
,,Nech si zajít chuť." poslala jsem mu vzdušnou pusu. A jak jsem odcházela schválně jsem koutila zadkem. Za sebou už jsem pak slyšela jen smích. Odešla jsem do sprchy a rychle se osprchovala. Potom se usušila a šla si pro jiné oblečení.  To špinavé jsem dala do pračky. Vzala jsem si tohle.

 Vzala jsem si tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla za Tomem. ,,Můžeš jít do sprchy, přinesu ti pak něco na sebe."
,,Díky." řekl a odešel. Já se rozešla k bráchovi do pokoje. Vypadá to že mají stejnou velikost. Vzala jsem  mu triko a jeany. Šla jsem k sobě do pokoje a počkala až se dosprchuje. Vyšel jenom v ručníku se špinavým prádlem v ruce. ,,Dej mi to oblečení zajdu ti to vyprat,ty se zatím převlíkni." vzala jsem to jeho oblečení a šla do koupelny. Vyprané jsem to dala do sušičky a šla dolů. Našla jsem ho v kuchyni. Tak jsme začali dělat nové těsto, tentokrát jsme ho i udělali. Vytahla jsem nutelu a jahody a mohli jsme se do toho dát. Snědli jsme to všechno a šli zkouknout nějáky film. Vybrali jsme komedii. Ale vůbec jsme se nekoukali jen jsme si povídali.
,,Kde máš vůbec rodiče?"
,,Jsou v práci zase." poslední slovo jsem zašeptala.
,,Zase?" zeptal se. Myslela jsem si že mě neslyšel.
,,Jo, jsou tam každý den a na nás nemají čas." ani nevím proč se mu tady zpovídám.
,,To je mi líto." kouknul na mě smutným pohledem a pak mě objal.V jeho objetí jsem se cítila bezpečně. A taky nádrherně voněl. Asi jsem závislá na jeho vůni.

,,Tak co budeme dělat teďka?" film už skončil a je čas obědu.
,,Zajdeme někde na oběd?" navrhnu.
,,Super nápad zajdeme do KFC?"
,,Proč ne?" jdeme se obout a pak vzrážíme na cestu. Od nás je to jen kousek, tak jsme se rozhodli projít. Po cestě si povídáme o různých věcech.
,,Co máme v plánu po obědě?" zeptal se mě.
,,No já nevím jak ty ale já musím do baru zpívat."
,,No tak to tě musím jít podpořit."
,,Jen aby to nedopadlo jako minule." zašeptala jsem a doufála že se to už vážně nikdy nestane.
,,Já tě slyšel." doprdele!
,,To máš uši až v prdeli, že slyšíš všechno?" zeptala jsem se a on se začal strašně smát. A protože má nakažlivý smích, tak jsem se začala smát s ním. Vešli jsme do KFC už v klidu. Objednali si a po jídle jsme šel káždý domů a domluvili jsme se že se uvidíme až v baru. Šla jsem se připravit, protože tam mám za půl hodiny být. Pomáhám totiž Jess, dneska tam mají prý frmol. Teď jsem na cestě do Applu. Když příjdu jdu rovnou k baru za Jess.
,,Meddie budeš nalívat jako vždycky." zaúkolovala mě Jess.
,,Dobře jdu na to." rozdávala jsem pití a ani jsem se nedívla komu to liju.
,,Co si dáte?" zeptám se už asi posté za tento večer.
,,Dal bych si tebe." ten hlas mi je povědomý. To je přece...
,,Tome? To už je sedum?" zeptám se protože jinak se nestihnu připravit na podium.
,,Ne je teprve šest a když jsem se stavoval u vás, tvůj brácha mi řekl že už jsi tady."
,,Jo šla jsem pomáhat Jess jak vidíš je tady plno."ukážu kolem sebe, uznale pokýve hlavou a já mu naliju drink. Obsluhuju dál, ale pak ke mně příjde Brat ať se jdu připravit. Šla jsem tedy do zákuzlisí a začala se připravovat. Dneska zpívám jenom covery. Tak doufám že se to povede. Vejdu na podium a začnu písničkou Friedns od Marshmello and Anne-Marie.

Oooh-oh, Oooh-woh
Oooh-oh, Oooh-woh

You say you love me, I say you crazy
We're nothing more than friends
You're not my lover, more like a brother
I known you since we were like ten, yeah

Don't mess it up, talking that shit
Only gonna push me away, that's it!
When you say you love me, that make me crazy
Here we go again

Don't go look at me with that look in your eye
You really ain't going away without a fight
You can't be reasoned with, I'm done being polite
I've told you one, two, three, four, five, six thousand times

Pask jsem zpíval další, jako třeba New Rules od Dua Lipy.

Talkin' in my sleep at night
Makin' myself crazy
Out of my mind, out of my mind
Wrote it down and read it out
Hopin' it would save me
Too many times, too many times
My love, he makes me feel like nobody else
Nobody else
But my love, he doesn't love me, so I tell myself
I tell myself

One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You'll have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him, you ain't getting over him

I got new rules, I count 'em
I got new rules, I count 'em

The Middle od Zedd, Grey.

Take a seat
Right over there, sat on the stairs
Stay or leave
The cabinets are bare, and I'm unaware
Of just how we got into this mess, got so aggressive
I know we meant all good intentions

So pull me closer
Why don't you pull me close
Why don't you come on over
I can't just let you go

Oh baby, why don't you just meet me in the middle?
I'm losing my mind just a little
So why don't you just meet me in the middle?
In the middle
Baby, why don't you just meet me in the middle?
I'm losing my mind just a little
So why don't you just meet me in the middle?
In the middle.

 Moc jsem si to užíval zpívaní je můj život. Jak jsme dozpíval šla jsem za Tomem.

,,Byla si úžasná co o tobě všechno nevím?"
,,Hodně věcí o mě nevíš." řekla jsem mu a pak jsme se odebrali každý domů protože jsme byli unavení. Zašla jsme si do sprchy a udělat hygienu. Potom už jsem si jenom lehla a přemýšlela nad různými věcmi ale vždycky se tam připletl ON. Nevím, proč na něho pořád myslím. Asi k němu vážně něco cítím. Při přemýšlení jsem usnula. Dneska byl zajímavý den.

________________________________________________________________________________

Ahojte lidi, ozývám se po pár dnech s novou části, doufám že se bude líbit. Tahle část je trochu o ničem. A tak písnička co zpívala Meddie je nahoře tak si jí pusťte je super.

Bye Carol


Unforgettable year of schoolKde žijí příběhy. Začni objevovat