Část 8. - Pusa

5 1 0
                                    

Pohled Toma

Přišel jsem s Elizabeth do baru a ona se na mě přitom pořád lepila. Neměl jsem v plánu s ní jsem jít, ale potkal jsem jí cestou a když jsem jí řekl že jdu tady, tak musela jít semnou.Před barem jsem se pozdravil se Samuelem a pak jsem šel dovnitř. Doufal jsem že tam potkám Meddie. Nejdřív jsem viděl svojí partu, tak jsem na ně zamával. Pak jsem se otočil na bar a uviděl ji. Moc jí to slušelo. Podívala se na mě, v očích měla smutek a já nechapal proč. A pak jsem se to uvědomil. Pořád se na mě sápala Elizabeth. Otočila a odešla do místnosti pro zaměstnance.

Po pár minutách vyšla. Celou dobu se na nás koukala. Elizabeth se na mě pořád sápala a když jsem jí řekl, ať toho nechá tak mě ignorovala a pokračovala. Ta holka je neodbytná. Potřeboval jsem od ní pryč a tak jsem jí odhodil a odešel. Chtěl jsem otevřít dveře na záchod, ale najednou jsem něco uslyšel. Byl to výkřik o pomoc. Výcházelo to ze starých záchodu. Šel jsem se tam podívat. Otevřel jsem dveře a uviděl Camerona, jak obtěžuje Meddie. Nevahál jsem a jednu mu vrazil. Spadnul na zem a tak jsem se sklonil a dával mu ránu za ranou. Najednou jsem na svém rameni, ucítil její ruku.
,,Prosím nech ho on ti za ti nestojí." jakoby mě to rázem uklidnilo. Postavil jsem se a podíval se na něj. Vypadal dost bídně. Rozthlý ret i obočí a nejspíše i zlomený nos.
Vzal jsem Meddie za ruku a táhl jí pryč. Vyšli jsme před klub a sedli si na nejbližší lavičku. Seděli jsme v tichosti, dokud to nepřerušila otázkou. ,,Proč si ho zmlátil?" tahle otázka mě zaskočila. Zmlátil jsem ho protože je to hajzl, ale to není jediný důvod a ona to ví. Záleží mi na ní a nechci aby se jí dotykal někdo jiný než já. Problém je v tom že ona to necítí stejně a myslí si, že jsem pořád ten děvkař. Budu si to muset nechat pro sebe.
,,Je to hajzl, zasloužil si to." kouknul jsem jí do očí, přímo jsem se v nich utápěl.

Pohled Meddie

Podíval se mi hluboko do očí a já do těch jeho. Začal naklanět a než jsem to stihla zaregistrovat, políbil mě. Nejdříve jsem se lekla, ale pak jsem spolupracovala. Měl plné rty, které chutnaly jako kouř z cigaret s alkoholem dohromady. Měla jsem pocit, jakoby naše rty do sebe zapadaly jako puzzle. Odtáhli jsme se kvůli nedostatku vzduchu a mě jako by najednou všechno došlo. Vždyť je to pořád ten Tom, ten kluk co tahá holky do postele aby se s nimi mohl vyspat a pak je odkoupnout. Vstala jsem, naposledy na něj koukla a utekla, utíkala jsem domů. V očích jsem měla slzy a snažila jsem si nalhat, že jsem se do něj nezamilovala.

____________________________________________________________________________

Tak další část je na světě. Je trochu krátka, ale už bylo třeba něco vydat. Doufám, že se část bude líbit.

Bye Carol.

Unforgettable year of schoolKde žijí příběhy. Začni objevovat