Část 2.-První zpívání v klubu

26 2 0
                                    

O pár dnů později

Přes těch pár dnů se nic zajmavého nestalo jen jsem byla čím dál tím víc  nervozní z toho že budu vystupovat před tolika lidmi.

Dnes je čtvrtek zítra je pátek a já budu vystupovat v Applu. Jsem z toho straně nervozní a bojím se že mě vypískají. Ale teď se musím připravit do školy. Šla jsem do koupelny tam jsem si udělala hygienu a trochu se namalovala. Snídaně byla hotová a u ní byl lísteček.

Musel jsem jít dřív do práce ale stihnul jsem ti udělat snídani vrátím se ve tři.
Tvůj milovaný bratr <3

Nad lístkem jsem se usmála a dala si snídani kterou udělal.

Škola

Seděla jsem v lavici když v tom mi na ní padnul lístek. Koukla jsem se kolem sebe všichni byli pryč byla jsem tady sama. Otevřela jsem papírek na kterém bylo napsáno: Si hnusná chcípni nikdo tě tady nemá rád. Když  jsem to dočetla viděla jsem jak ta partička stojí u dveří a smějou se mi. Zvedla jsem se obešla je a šla na záchod cestou jsem do někoho narazila.
,,Ježiši moc se ti omlouvám" řekla jsem protože se jí všechny učebnice válely na zemi.
,,Ne to já se ti omlouvám měla jsem dávat pozor. Víš jsem tady nová a nikoho neznám pomohla by jsi mi?" zeptala se a já jen přikývla. Ukázala jsem ji všechny učebny a zjistila že má podobný rozvrh jako já. Jmenuje se Zoe a je stejně stará.

Teď máme matematiku a s ní nepříjemnou učitelku ale co to nějak přežiju. Šla jsem se Zoe do třídy když v tom na mě někdo zařval ,,ale naše Meddie si konečně našla kamarádku." a za tím už jenom smích, odignorovala jsem to a šla si sednou.

Po Škole

Se Zoe jsem se domluvila že zajdem do kavárny. Přišla jsem domů ve 4 hodiny. Otevřela jsem dveře a zařvala: ,,Jsem domááá!"
,,Ahoj segra vařím si čaj dáš si taky?" zeptal se mě Danny a přitom vykouknul ze dveří.
,,Jo ovocný prosím"
,,Hned to bude"
řekl a usmál se. Koukla jsem do ledničky nebylo tam nic tak jsem jí zavřela.
,,Promiň zapomněl jsem nakoupit"
,,Danny to je v pohodě máš dost starostí v práci já zítra skočím nakoupit"
řekla jsem. Stará se o mě pořád tak aspoň nakoupím.
,,Si nejlepí mám tě rád"
,,Já tebe taky"
objali jsme se .

Byla jsem v pokoji popíjela čaj a koukala na filmy. Úkoly nemáme tak aspoň se odreaguju.

Shlídla jsem asi tři filmy pak se šla osprchovat a spát.

Pátek

Ráno jsem vstala a šla do koupelny no prostě normalní ráno. Ale když  jsem přišla do kuchyně viděla jsem tam rodiče.
,,Ahoj co tady děláte?"
,,No dnes jsme si udělali volno abychom tě slyšeli zpívat."
Když to dořekla šla jsem je obejmout protože tohle nikdy neudělali.
,,Dost obímání tady máš snídani" ozval se brácha
,,Nežárli brácha" všichni se začali smát až na bráchu který vypadal uraženě ale pak se smál s náma.

Škola

Do třídy jsem šla se Zoe ,,Příjdeš teda?"
,,Jasně nenechám si utéct to jak zpíváš" 

Povídaly jsme si v lavici když zazvonilo. Učitelka vykládala o bájích protože jsme měli literaturu. Najednou do třídy vtrhla Molly s Joem nebyla upravená a on to samé všichni se začali smát.
,,Dost a vy dva ani nechci vědět co jste dělali sedněte si!" vypadala dost naštvaně ti dva si sedli před Toma. Začali se o něčem bavit a pak Tom vybuchl smíchy všichni se na něho otočili a koukali na něho. ,,Je tady něco směšného Barkley?"
,,Jo ale vám to může být jedno" odpálkoval ji.
,,Žákovskou na stůl hned!!!" naštvaná začala dál vykládat a Tom se neochotně zvednul a dal jí žákovskou na stůl.

Konec vyučování a teď jen oběd šla jsem s táckem když v tom jsem do něčeho narazila nebo spíš do někoho.
,,Promiň já nechtěla" koukla jsem se na kom skončil můj oběd byla to Amanda.
,,Ty krávo kvuli tobě mám zničené oblečení!!!" byla dost naštvaná.
Chtěla jsem něco říct když v tom jsem uslyšela smích myslela jsem že se budou smát mě ale ne smáli se Amandě najednou řekl Tom:,,Tohle ti patří mrcho" a dál se smál. Utíkala někde pryč nejspíš na záchody. Vstala jsem a šla domů a už to neřešila.

Doma

Přišla jsem domů a pozdravila se s rodičema. Jsem strašně ráda že si kvůli mě udělali volno. Když jsem vešla do pokoje šla jsem hned vybírat co si vezmu večer na sebe. Vybrala jsem černé šaty s puntíky od pasu s volnou sukni. Udělala jsem si make-up a vlasy.

Sešla jsem schody a koukla jsem na rodiče. Mamka tam ale jěště nebyla.
,,Moc ti to sluší" řekl táta.
,,Děkuju tati"

Když mamka přišla šli jsme do auta a vyrazili do Applu. Jsem strašně nervozní z toho zpívání v tom podniku předtím to bylo nic o proti tomuhle.

Vešla jsem do podniku a pozdravila jsem se s pracovníky. Byla jsem tu už dřív tak tady zám uplně všechny někdy tady příjdu i pomáhat protože je tady málo lidí.
,,Dobře Med za 20min vystupuješ připrav se" řekl Brad pořadatel všech těhle akcí.
,,To zvládneš všichni budou koukat" řekla Jess přítelkyně Brada taky tady pracuje jsme dobré kamarádky i když je starší.

Pohled Toma

Konečně konec školy jdu domů s klukama a pak hned na zápas. Hraju volejbal jsem v tom hodně dobrý proto jsem kapitán.
,,Slyšeli jste o tom?" zeptal se Josh.
,,O čem jako?" odpověděl otázkou Jack.
,,No v Applu mají novou zpěvačku"
,,No tak to bude brzo v mojí posteli"
zasmál jsem se a kluci semnou.
Potom jsme šli každý domů připravit se na zápas.

Po zápase

Zápas jsme vyhráli jak jinak jsme nejlepší. Šli jsme do Applu kouknout se na tu novou zpěvačku a taky se opít.
Když jsme dorazili viděl jsem ji byla to Meddie a vypadala nádherně proč tohle nenosí pořád i když musím uznat že vypadá ve všem dobře. Zpívala nějákou písničku kterou jsem neznal nejspíš si to napsala sama. Zpívá nadherně. Vůbec jsem nevěděl že zpívá podle mě toho skrývá jěště hodně. Nic o ní nevím je záhadná chci jí poznat.

Pohled Meddie

Hledala jsem někoho známého. Když v tom do baru přišli Tom, Josh, Jack a Joe. No super ti tu chyběli. Hledala jsem dál a uviděla Zoe kývla na mě a já na ni.

Dozpívala jsem a šla k Zoe. Bavil jsme se dokud k nám nepřišel Tom. ,,Můžu stebou mluvit Meddie?" koukl se na mě. Podívala jsem se na Zoe ta se otočila a odešla.
,,Co chceš mě zase urážet?"
,,Ne to ne jen se chci zeptat odkdy zpíváš?"
koukla jsem se na něho zaraženě.
,,No už od mala ale před dvěma roky jsem začala vystupovat a vůbec nevím proč ti to říkám když tě to nezájímaš."
,,Naopak zajíma mě to proč bych se jinak ptal." zásmali jsme se a povídali si dál. Dozvěděla jsem se o něm hodně. Taky jsme pili, ale pak se stalo něco co jsem nechtěla aby se stalo.

__________________________________________________________________________

Tak tady nová část doufám že se bude líbit. Omlouvám se za dlouhé čekání neměla jsem čas pořád jsem někde byla.

Tady máte dodatek Adri k téhle části.

dnes je čtvrtek, zejtra pátek,
šiju, šiju si kabátek. -Adri 2k17

Bye

Unforgettable year of schoolKde žijí příběhy. Začni objevovat