Αναμνήσεις...

73 13 30
                                    

Αλεξάντερ(πατέρας Έμμας):Κοριτσάκι μου,τί κάνεις εσύ εδώ;

Έμμα:Εγώ τι κάνω εδώ ή εσύ τί κάνεις εδώ;Και όταν λέω "εδώ" ενώ τον πάνω κόσμο!

Αλεξάντερ:Αγάπη μου υπάρχουν τόσα πράγματα που δεν ξέρεις και θα πρέπει να σου εξηγήσω!

Έμμα:Δεν θέλω να ακούσω καμία σου εξήγηση!Μας παράτησες!Αυτό έκανες!

Α:Σε παρακαλώ,δώσε μου τουλάχιστον μισό λεπτό!

Κρίστιαν(πατέρας Νικ):Μου είχες πει ότι είχες ξεκόψει από την οικογένεια σου!

Α:Με σένα θα μιλήσω αργότερα!Άφησέ μας για λίγο μόνους!Και μην τολμήσεις να πεις τσιμουδιά σε κανέναν!

Δεν απάντησε.Το μόνο που έκανε ήταν να κλείσει σφιχτά την πόρτα και να απομακρυνθεί απ' τον χώρο.

Α:Δεν ξέρεις πόσο μου λείψατε όλα αυτά τα χρόνια!Όλη την ώρα εσάς είχα στη σκέψη μου!

Ε:Ναι σιγά!Στα παλιά σου τα παπούτσια μας είχες κανονικότατα γραμμένους!Ξέρεις πόσο δύσκολα τα βγάζαμε πέρα;Ξέρεις ότι ο αδελφός μου έκανε οκτώ φορές απόπειρα αυτοκτονίας;Ξέρεις-

Α:Ηρέμησε,τα ξέρω όλα!Και θλίβομαι κάθε στιγμή γι' αυτό!Όμως αυτό που ακόμα δεν ξέρω είναι γιατί βρίσκεσαι εδώ!Εσύ απ' όσο θυμάμαι μπήκες στο πανεπιστήμιο,σπούδασες, βρήκες μια και δουλεία!Τί πήγε στραβά λοιπόν;

Ε:Είχες λάθος πληροφορίες!Στην αρχή,έπαιζα μουσική στον δρόμο,για να βγάλω έστω τα λεφτά που χρειάζονταν για να έχουμε ένα κομμάτι ψωμί στο τραπέζι μας,αλλά μετά αναγκάστηκα να πουλιέμαι στον κάθε τυχόντα για να βρω τα χρήματα για τη θεραπεία του αδελφού μου!Και όλα αυτά επειδή εσύ ήσουν ευθυνόφοβος και δεν μπορούσες να κοιτάξεις τη ζωή κατάματα!

Α:Εκείνο το διάστημα είχα πολλά στο κεφάλι μου και το μόνο που θεώρησα σωστό να κάνω ήταν να φύγω για λίγο καιρό.Μετά συνέβησαν πολλά που μου άλλαξαν γνώμη-

Ε:Και αποφάσισες να παρατήσεις την οικογένειά σου!Σαν να μην είχε καμία αξία για σένα!Ένα όμως θα σε ρωτήσω και θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά:Τί ήταν πιο σημαντικό από μας,και έφυγες σαν τον κλέφτη;

Α:Ωραία,με έπιασες!Ευχαριστήθηκες τώρα;Έχεις δίκιο!Είμαι ένας ανεύθυνος και εγωιστής άνθρωπος!Όταν είδα ότι η δουλειά είχε κέρδος και μου προσέφερε ελευθερία,έφυγα!Σκέφτηκα τον εαυτό μου!Λυπάμαι για όλα αυτά που πάθατε και εσύ και ο αδελφός σου εξαιτίας μου αλλά ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω!Και γι' αυτό θέλω να κάνουμε μια νέα αρχή!Να θυμηθούμε τα παλιά,όπου ήμασταν όλοι μια οικογένεια...

Θανάσιμα ΠαιχνίδιαМесто, где живут истории. Откройте их для себя