Μ:Αλεσάντρα, ποιος είναι ο Νικ;
Ε:Δεν ξέρω.Μήπως ξέρεις εσύ;
Μ:Πριν λίγο δεν είπες "Νικ όχι!";
Ε:Εγώ είπα "μη όχι!",μάλλον θα παράκουσες αγάπη μου!
Μ:Και τότε αυτός γιατί μου επιτέθηκε;
Ε:Αφού τον βλέπεις έχει φτιαχτεί πάλι!Μην του δίνεις σημασία!
Μ:Καλά.Βγαλ'τον έξω και έλα να συνεχίσουμε από εκεί που είχαμε μείνει.
Ε:Δεν το νομίζω μωρό μου.
Γύρισα και με συνοπτικές διαδικασίες έδιωξα τον Νικ ο οποίος μου ψιθύρισε απειλητικά"Θα τα πούμε στο σπίτι!"
Μ:Και τώρα οι δυο μας.
Ε:Πρέπει να φύγω.Θα επανορθώσουμε άλλη φορά,στο υπόσχομαι.
Μ:Και πότε θα επιστρέψεις;
Ε:Θα δούμε.Τα λέμε...
****************
Ίσα που είχα προλάβει να μπω μες στο σπίτι,ο Νικ άρχισε ασταμάτητα να μου φωνάζει,επιδοκιμάζοντας την συμπεριφορά που είχα νωρίτερα μπροστά στον Μαρτσέλο.Ν:Είσαι με τα καλά σου!Παραλίγο να αποκαλυφθούμε εξαιτίας σου!
Ε:Για στάσου ένα λεπτό,ΕΣΥ ήσουν αυτός που του χύμιξε και ΕΣΥ ήσουν αυτός που δεν άκουγε όταν του φώναζα!Δεν φταίω εγώ που αδυνατείς να συγκρατήσεις τα νεύρα σου!Μπορείς να μου πεις τι σε έπιασε πάλι και έκανες σαν τρελός;
Ν:Με δουλεύεις;!Σιγά μην τον άφηνα να σε πηδήξει!
Ε:Και τι σε νοιάζει εσένα τι θα έκανα με τον Μαρτσέλο;
Ν:Με νοιάζει και πολύ μάλιστα!Δεν θέλω να σε μοιράζομαι με κανέναν!Το κατάλαβες;!
Ε:Δεν είμαι ιδιοκτησία σου Νικ για να σκιάζεσαι τόσο!
Ν:Μου φαίνεται έχεις ασθενή μνήμη!Θυμάσαι τι έγινε χθες το βράδυ;
Ε:Βεβαίως και θυμάμαι!
Ν:Ε τότε πως μπορείς να πηγαίνεις στον Μαρτσέλο, μου λες;!
Ε:Αυτό που έγινε μεταξύ μας χθες βράδυ είναι επειδή με βρήκες σε μια στιγμή αδυναμίας!
Ν:Γι'αυτό πρασίνισες όταν σου είπα ότι κοιμήθηκα με την Αντριάννα!
Ε:Νικ το θέμα μας είναι άλλο!Δεν έπρεπε να μπεις καθόλου στο δωμάτιο!Τώρα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καταλάβουν κάτι!Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί!
Ν:Μην αλλάζεις θέμα!Παραδέξου το επιτέλους ότι με γουστάρεις!
Ε:Ε ναι λοιπόν!Σε γουστάρω!Και για να ζηλέψεις παραλίγο να πάω με τον Μαρτσέλο!Αλλά είσαι βλάκας και τα κατέστρεψες όλα!Εντάξει,ευχαριστήθηκες τώρα;!
Ν:Μου λες αλήθεια;(Πώς μπόρεσα να του πω κάτι τέτοιο;!Είμαι τελείως ηλίθια;!Καλά να πάθεις τώρα Έμμα!Πέτα του τώρα κάτι μπας και τον μπερδέψεις λίγο!)
Ε:Εσύ θα μου πεις τι πιστεύεις!
Ν:.....
Ε:Μέχρι να αποφασίσεις έχεις κάτι άλλο σημαντικό να μου πεις για την αποστολή;
Ν:Εεε,ναι...Η Αντριάννα με πήγε σε ένα σπίτι λίγο μακριά από δω.Νομίζω ότι θα πρέπει να το ψάξουμε.Μπορεί να κρύβουν κάτι εκεί μέσα.
ESTÁS LEYENDO
Θανάσιμα Παιχνίδια
RomanceΗ Έμμα και ο Νικ είναι 2 κατάσκοποι της CIA οι οποίοι ταξιδεύουν στην Ιταλία με σκοπό την σύλληψη του μεγαλύτερου εμπόρου ναρκωτικών σε Ευρώπη και Αμερική ,του Βαρόνου των καρτέλ.Μέσα όμως από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν θα δεθούν περισσότε...