Προτάσεις...

89 10 132
                                    

Γεμάτη περιέργεια ξεκίνησα να ανεβαίνω τις στολισμένες με κεράκια σκάλες ,δεξιά και αριστερά,μέχρι που έφτασα στην πόρτα του υπνοδωμάτιο μου.Δεν ήμουν σίγουρη για το αν θα έπρεπε να την ανοίξω,όμως η αγωνία μου ήταν τόσο μεγάλη που τελικά δεν κρατήθηκα.Τα μάτια μου αντίκρισαν,ένα οικείο,γνώριμο, και φιλικό πρόσωπο που είχα να δω αρκετό καιρό.Ομολογώ πως ήταν ένα άτομο που διακατείχε εδώ και ώρα το μυαλό μου,κάνοντας την ανάγκη μου για να τον δω να θεριεύει μέσα μου...

Ε:Ρίτσαρντ;!Πώς βρέθηκες εσύ εδώ;Δεν θα έπρεπε να ήσουν στη Αμερική;

Ρ:Θα έπρεπε,απλώς προτίμησα να είμαι δίπλα σου τώρα που με χρειάζεσαι περισσότερο από ποτέ...

Επικράτησε ενούς λεπτού σιγή.Γνωρίζαμε και οι δύο ότι τα λόγια του ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα.Αυτή την στιγμή ήθελα όσο ποτέ να είμαι κοντά του...Αν και τον τελευταίο καιρό είχαμε εσκεμμένα απομακρυνθεί,τώρα μια σπίθα άναψε ξανά αμοιβαία μέσα μας.Μπορεί να με είχε πληγώσει αρκετές φορές στο παρελθόν,όμως δεν μπορούσα να του κρατήσω κακία.Την συγχώρεση του την χάριζα απλόχερα χωρίς ποτέ να ζητήσω εξηγήσεις για της πράξεις του...Και δεν το μετανιώνω!Με έκανε να νιώθω ξεχωριστή όσο καμία άλλη γυναίκα στον κόσμο!Όπως και τώρα!Είχε επιστρατεύσει πάλι όλα τα μέσα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μου,και τα κατάφερε γι' ακόμη μια φορα!Δύο ποτήρια παγωμένης σαμπάνιας μαζί με έναν τρεχούμενο κρατήρα σοκολάτας,και ένα κεσεδάκι φρέσκιες φράουλες ήταν αρκετά για να αρχίζω να αλλάζω στάση απέναντι του!Όμως το καλύτερο ήταν η τεράστια ανθοδέσμη με τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα που μου επιφύλασσε,υπενθυμίζοντας μου έμμεσα ότι δεν έχει χάσει καθόλου τον ρομαντισμό του!Όλα αυτά,σε συνδιασμό με τον χαμηλό φωτισμό και την απαλή τζαζ μουσική που αντηχούσε στο δωμάτιο,με έκαναν σύντομα να αφεθώ από τις σκοτούρες που με βασάνιζαν και να επικεντρωθώ ολοκληρωτικά σ' αυτόν.Τον πρώτο άνδρα που με έκανε να νιώσω μοναδική...

Ε:Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να σε ρωτήσω πως μπήκες στο σπίτι,όμως θέλω να έχω μια πλήρη και ξεκάθαρη απάντηση για το τί γυρεύεις εδώ.

Ρ:Ξέρεις τί ημερα έχουμε σήμερα;

Ε:Δευτέρα,αλλά αυτό που κολλάει;

Ρ:Δεν είναι μια οποιαδήποτε Δευτέρα!Σαν σήμερα πριν τρία χρόνια αποφασίσαμε να χωρίσουμε!Θυμάσαι;

Ε:Κάτι έχω υπ' όψιν μου...Σίγουρα πάντως δεν ήρθες εδώ για να γιορτάσεις την επέτειο χωρισμού μας!Κάνω κάπου λάθος;

Θανάσιμα ΠαιχνίδιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora