Η τελευταία μέρα

289 61 18
                                    

Τελευταία μέρα σήμερα.Παντού στο σπίτι επικρατεί η απόλυτη σιωπή.Ήταν μεσημέρι και δεν είχα βγει από το δωμάτιο μου ούτε για μια στιγμή.Όπως κάθε μέρα παράγγελνα μια πίτσα σπέσιαλ και μετά επέστρεφα ξανά πίσω, χωρίς να δίνω σημασία σε τίποτα και σε κανέναν.Αυτή την φορά όμως...

Ν:Πού πας;

Ε:Στο δωμάτιό μου.

Ν:Σήμερα δεν πας πουθενά!Θα κάτσεις να φάμε μαζί.(Μου είπε με μια δυνατή φωνή, και με την παλάμη του χεριού του τεντωμένη).

Ε:Εεεε, όχι;!(Απάντησα αδιάφορα στην κούφια του ''απαίτηση'').

Ν:Είναι η τελευταία μέρα,μην με κάνεις να σου μιλήσω άσχημα.Θα στο ζητήσω για ακόμη μία φορά:Θες να φάμε μαζί;

Ε:Θα έλεγα ''όχι'' γιατί δεν θέλω να βλέπω τα μούτρα σου, αλλά ας πάει στα κομμάτια,πόσο θα κρατήσει εξάλλου 10, 20 λεπτά;Πάντως όχι παραπάνω.

Ν:Θες κάτι να σου φέρω, νερό, χυμό, κόκα κόλα;

Ε:Όχι, θα καθίσεις επιτέλους να φάμε;

Ν:Ορίστε κάθισα.Δεν αφήνεις όμως για λίγο την πίτσα να μιλήσουμε;

Ε:Γιατί έχουμε κάτι να πούμε;

Ν:Εγώ πάντως έχω,δεν ξέρω για σένα...

Ε:Άντε πες γρήγορα γιατί πείνασα κιόλας!

Ν:Σου ζητάω συγγνώμη.

Ε:Περιμένεις απάντηση;

Ν:Προφανώς!

Ε:Πολύ καλά λοιπόν,εσύ το επέλεξες,(του χαμογέλασα πονηρά και του είπα):Δεν θα σε συγχωρούσα ακόμη και αν ήταν η τελευταία σου επιθυμία πριν πεθάνεις!Μπορώ να φύγω τώρα;

Ν:Περίμενε ένα λεπτάκι,δεν τελείωσα ακόμα.Θα σου πω ό,τι έχω να σου πω και μετά πήγαινε όπου θες.

Ε:Σε ακούω.(Του είπα σταυρώνοντας τα χέρια μου πάνω στο τραπέζι δίνοντάς του τον λόγο).

Ν:Έμμα, ξέρω ότι εκείνη η νύχτα ήταν φρικτή για σένα,και ΞΕΡΩ ότι δεν θα αλλάξει τίποτα με ένα συγγνώμη,αλλά αυτό που μπορώ να σου πω στα σίγουρα είναι ότι μετανιώνω για ό,τι σου έκανα άθελα μου όλες αυτές τις μέρες, και πίστεψέ με,αν μπορούσα ,χωρίς δεύτερη σκέψη θα γυρνούσα πίσω τον χρόνο.Μου είναι πολύ δύσκολο να το πω αυτό αλλά από την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα γέμισες με φως τη ζωή μου, κάνοντάς με έστω και για λίγο ευτυχισμένο,και γι' αυτό δεν θέλω να σε χάσω σε καμία περίπτωση από κοντά μου!Θα κάνω τα πάντα για να μου δώσεις μια ευκαιρία να σου δείξω ποιος πραγματικά είμαι,και πως νοιάζομαι για σένα όσο κανένας άλλος πάνω στη γη!

Θανάσιμα ΠαιχνίδιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora