Λας Βέγκας (Νεβάδα,Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής)
Άλλη μία εξαντλητική ημέρα στη δουλειά έφτασε στο τέλος της, διαψεύδοντας το ανησυχητικά κακό προαίσθημα που με κυρίευε από το πρωί.Ονομάζομαι Έμμα Σμιθ,και παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει περίπου επτά χρόνια από τότε που άρχισα να εργάζομαι ως πράκτορας στο επιχειρησιακό κέντρο αποστολών της CIA,δεν σταματώ να εκπλήσσομαι από τις νοσηρές σκέψεις που μπορεί να αναπτύξει το ανθρώπινο μυαλό,κρίνοντας από τις βάναυσες εγκληματολογικές σκηνές που αντικρίζω σχεδόν καθημερινά.Γι αυτό λοιπόν,μάζεψα τα πράγματά μου και ετοιμάστηκα να φύγω και να πάω σπίτι μου,καθώς λίγη ξεκούραση μου ήταν απαραίτητη προκειμένου να μπορέσω να ανταπεξέλθω στο δύσκολο έργο που μου έχει επιβληθεί.Όμως μια αναπάντεχη ανακοίνωση έμελλε να αλλάξει τα σχέδιά μου για απόψε το βράδυ και να παρατείνει την βάρδιά μου.Ο αρχηγός με είχε ζητήσει εδώ και κάμποση ώρα προκειμένου να με γνωρίσει,και αυτή τη φορά προσωπικά...
Ο Jay Martin,ο αρχηγός φάντασμα όπως τον αποκαλούμε (γιατί σπάνια θα τον δεις να βγαίνει έξω από το γραφείο), έχω ακούσει ότι είναι πολύ αυστηρός και πάνω απ' όλα μισάνθρωπος.Ωστόσο την θέση του δεν την έχει κατακτήσει άδικα καθώς είναι τουλάχιστον τριάνντα χρόνια στον τομέα αυτό έχοντας εξιχνιάσει πάνω από δύο χιλιάδες υποθέσεις.Όσο για τον αριθμό συλλήψεων "κακοποιών στοιχείων" ο αριθμός είναι τόσο μεγάλος που λέγεται ότι ξεπερνά τους εργαζόμενους στον Λευκό Οίκο.Έτσι άρχισε το μυαλό μου να βασανίζεται από σκέψεις καθώς το βασικό ερώτημα ήταν πάντα ένα:Τί να με θέλει ο αρχηγός και μάλιστα προσωπικά;Γι' αυτό,φτάνοντας έξω από το γραφείο του,πήρα μερικές βαθιές ανάσες και χτύπησα την πόρτα."Περάστε" ακούστηκε μια ήρεμη φωνή να λέει.
-Συγγνώμη κύριε Martin που άργησα αλλά-
-Δεν με νοιάζει γιατί άργησες αλλά να μην ξανασυμβεί.Κάθισε.Έχω ακούσει ότι είσαι μια από τις πιο συνεπής πράκτορες-(Ενώ ακούστηκε να ψιθυρίζει: αν και δεν φαίνεται)-Τελοσπάντων,ας περάσουμε στο ψητό.Ζήτησα σήμερα να έρθεις εδώ γιατί θέλω να σου αναθέσω μια αποστολή ή...καλύτερα μια εργασία.Θέλω να ταξιδέψεις στην Ιταλία με σκοπό να παρακολουθήσεις τον "Βαρόνο των Καρτέλ".Είναι άνδρας, αμερικανικής καταγωγής, περίπου πενήντα πέντε ετών και προμηθεύει ναρκωτικά από την Ιταλία σε όλη την Ευρώπη και έπειτα στην Αμερική,το Μεξικό και τη Βραζιλία.Υποψείες υπάρχουν ότι επεκτάθηκε σε Βενεζουέλα και Καναδά.Όμως πριν σε ρωτήσω αν δέχεσαι αυτήν την αποστολή,θα πρέπει να ξέρεις ότι σε περίπτωση που αποκαλυφθείς η μόνη βοήθεια που θα λάβεις θα είναι από το άτομο με το οποίο θα συνεργαστείς. Τώρα, αν επιτύχεις ο μισθός σου θα δεκαπλασιαστεί και θα γίνεις υποψήφια για τη θέση της προέδρου στην Διεύθυνση Μυστικών Επιχειρήσεων στη CIA.Λοιπόν δέχεσαι;;;
VOUS LISEZ
Θανάσιμα Παιχνίδια
Roman d'amourΗ Έμμα και ο Νικ είναι 2 κατάσκοποι της CIA οι οποίοι ταξιδεύουν στην Ιταλία με σκοπό την σύλληψη του μεγαλύτερου εμπόρου ναρκωτικών σε Ευρώπη και Αμερική ,του Βαρόνου των καρτέλ.Μέσα όμως από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν θα δεθούν περισσότε...