#Prolog

576 18 4
                                    

Mam 20 lat i już dużo w życiu osiągnęłam. Mam na imię Vitani Demi Lindemann. Moim bratem jest Till Lindemann i ma 54 lata. Mam jeszcze siostrę Saskię, która ma 48 lat.

Z bratem mam taki sobie kontakt, natomiast z siostrą jesteśmy jak wrogowie. Unikamy się jak ogień i woda. Saskia nienawidzi mnie za to, że się urodziłam i osiągnęłam wszystko co zamierzałam w tak młodym wieku. Ona na to wszystko co zamierzała pracowała do 28 roku życia. Ja to osiągnęłam w krótszym czasie.

Może jednak zacznę od początku. Jestem na ty świecie przypadkiem. Byłam nie planowana i niechciana. Jednak matka pozwoliła mi żyć i wychowała mnie na wspaniałą kobietę.

Mam czarne włosy za piersi i duże, szare oczy. Mam delikatną cerę i łatwo jest zrobić mi siniaka. Czasami wyglądam jakby ktoś mnie pobił.

Jako, że jestem podobna do mojego brata to uwielbiam heavy metalowe i rockowe brzmienia. Gram na perkusji. Od jakiegoś czasu gram także na gitarze klasycznej, elektrycznej i basowej. Dusza muzyka.

Uwielbiam rysować i opiekować się zwierzętami. Wolę ubierać się na ciemniejsze kolory i takie kolory są moimi ulubionymi.

Z zawodu jestem weterynarzem i opiekunką. Dla dodatkowej rozrywki w domu gdy mam wolne zapraszam przyjaciółki i razem śpiewamy karaoke. Nawet nam to wychodzi.

Mam dwa psy rasy Husky. Suczkę Nalę i samczyka Blue. Są szczeniakami i mają dopiero miesiąc i wyglądają jak małe włochate kuleczki. Kochane psiaki.

(Nala jest biało-czarna, a Blue jest biało-szary)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Nala jest biało-czarna, a Blue jest biało-szary).

W domu nie tylko mam psiaki, bo jestem też rodziną zastępczą dla dzieci jak i dla zwierząt. Mieszkam sama w domku jednorodzinnym, który nie jest za duży, ale jak się zrobi imprezkę, czy urodziny to dom jest pełny.

Spotykam się z moim bratem dwa razy w tygodniu na kawę. Gadamy o różnych sprawach. Niby nie mamy ze sobą jakichś super relacji, ale to mój brat. Wypadałoby czasami się spotkać i pogadać. Jednak nie zdawałam sobie sprawy z tego, że niedługo stanę się jego codziennością, a on moją. 

____________________________________
To jest moja pierwsza książka i mam ogromną nadzieję, że wam się spodoba.

Do zobaczenia i pozdrawiam!
Psycho_Melania ;* ;* ;*

Pozdro dla mojej przyjaciółki Fryta_i_ziemniak. Lofciam cię mój ciąpelku ;*

Siostra z przypadkuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz