Attığı her yumrukta kum torbasından çıkan keskin ses ile attığı her tekmede daha da ürkünç olan İlayda salonda tek başınaydı. Her box yaparken giyindiği siyah tayt ve fazlasıyla kısa siyah askılı t-shit'ü ile yine karanlıklar kraliçesiydi. Siniri ile başına aldığı belalar boyunu aşan ama içinde iyi bir yürek saklayan bir kızdı İlayda. spor yaptığı için oluşan düzgün vicudu onun hazinesiydi. kumral düz saçlarını tepeden toplamış bembeyaz yüzünü ortaya çıkarmıştı. hafif çekik olan gözlerini kapattı. bir süre sonra derin bir nefes aldı ve gözlerini açtı. salonun penceresinden ayın ışığı gözüne vuruyordu. ela gözlerini etrafta gezdirdi. çantası kim bilir nerelerdeydi ? kenara attığı çantası gözüne ilişti. yanına gitti malzemelerini içine koydu. duşa girmesi gerekiyordu. fazla terlemişti.
seri ve dikkatli adımlarla salonun banyosuna ilerledi. soğuk suyu severdi ilayda. hava ne kadar soğuk olursa olsun üşümezdi. soğuk su beyaz teninden süzülürken bir rahatlama hissi doldu İlayda'nın içine. duşunu bir çırpıda aldı. her zaman çantasında bulundurduuğu tarak ve havlusunu çıkarttı. güzelce kurulandı. çantasının içinden yarısı dışarıya çıkmış siyah pantolonunu eline aldı ve güzelce giyindi. yine siyah renk üzerine yapışan göbeği yine açık t.shirtini giyindi ve saçlarını tarayıp kurutabildiği kadarıyla havluya kuruladı. saçlarını güzelce taradı saçları düz olduğu için şanslıydı. deri siyah ceketini giyindi. siyah botlarını ayağına geçirdi. saçları ıslak olduğu için siyah beresini taktı. sırt cantasını tek koluna takıp bir hışım dışarı çıktı. derin bir nefes alıp gökyüzüne baktı. dolunaydı.. fazla güzeldi. huzur verici..
sisli havada kendini kötü hissetti. telefonunu çantasından çıkarttı. saate baktı. saat gece 12 yi geçmişti.lanet olsun yine spora dalmıştı ! bu civarda pek olay olmazdı. herkez zengindi. ilaydanın ailesi de zengindi. belki de buna güvenerek eve hep geç giderdi ilayda. o sırada ışığı açık olan telefonun şarjına gözü takıldı ilaydanın. %1 şarj !! taxiyi bile arayamadan telefonu kapanmıştı. spora gelmeden önce telefonu şarj etmemenin hazinliğini yaşıyordu. yine içinden bir lanet okudu ilayda. eve yürüyerek gideceği için daha da gecikecekti.
...
sessiz ve sisli bir sokakta yürümeye başladım. az çok ilerlemiştim ki bir ses duydum.
" yardım edin !" " bize yardım edin !" "kimse yok mu ?"
ses ara sokaktan geliyordu. bir kız sesiydi. tamam kabul fazla büyük değildim. daha 16 yaşındaydım ama dövüş sanatı biliyordum. ara sokağa girdim hızla. yanıp sönen bir elektrik direği dışında hiç bir şey ile aydınlanmayan bir çıkmaz sokağa girmiştim. köşede sıkıştırılmış 2 kız ve onları tutan 2 oğlan vardı. oğlanlar benden 1 veya 2 yaş anca büyük iken kızlar benle aynı yaşta gözüküyordu. kızların tantasındaki eşyalar yerlere saçılmıştı. kızlardan bir tanesi küfürler savururken etrafa diğeri yardım edin diye bağırıyordu. yanlarına gittim. ortam sessiz olunca ayak seslerim yüzünden bana döndüler. oğlanlardan biri ıslık çaldı diğeri ise "bir saf daha geldi" diye laf geveledi.( İlayda :İ , kötü oğlan 1 : 1 , kötü oğlan 2 : 2 )
İ : bırakın kızları gitsinler.
1: oooo kızımız yürekli çıktı.
İ: adam gibi uyarıyorken defolun.
2: defolmazsak !!??
İ: defoldurtmasını biliriz.
çocuklardan bir tanesi üzerime yürüdü. bana yumruk atacak iken sağa kaçtım ve ona kroşe yumruk attım. sersemlediğinde ise yan tekme ve apargart yumruk atıp bayılmasını sağladım. diğeri ise beni ceketimden yakaladı. ceketimi çıkartıp ellerine sardım ve oğlanı yere fırlattım. iki oğlan da etkisiz hale gelince kızların yanına gittim ve toparlanmalarına yardım ettim. bizim evin sokağına kadar eşlik ettim ve sonrasında konuşma fırsatı buldum.( İlayda :İ , Bensu :B , Rüzgar :R )
İ: merhaba ben ilayda.
B: ben de bensu .
R: rüzgar.
İ: o oğlanlara nasıl bulaştınız ?
B: yeni taşındık buraya ve yolumuzu kaybettik. ara sokağa girdik sonra bir anda bir anda bizim karşımıza çıkıp bizi sıkıştırdılar.
R: ilayda sen gelmeseydin ben tam dövecektim.
B: he rüzgar he
İ: neyse ne geçti artık sonuçta. kaç yaşındasınız ?
B:16
R:16
İ: aynı yaştayız. arkadaşlığımızı devam ettirelim lütfen.
B: tabiki
R: olur....
bensu ve rüzgar ilaydanın iyiliğini hiç unutmazlar ve arkadaşlıkları dostluğa döner. tek destekçileri birbirleri kalan dek hep olaylar yaşarlar. sonunda aynı evde kalmaya karar verirler ve miraslardan yararlanıp ortak ev satın alırlar.
her biri büyüdüğünde bir meslek sahibi olur. bensu hostes , ilayda avukat , rüzgar ise moda tasarımcısı olur. her biri işlerinde başarılı olur ama bilin bakalım ne terslik var ? HEPSİ BELAYI ÜZERLERİNE ÇEKİYORDUR....
12.07.2017
bensu sarı saçlarını toplar ve ucunu maşa yapar. beyaz tenine uygun ünüformasını giyinir. yeşil gözlerini ortaya çıkartacak bir makyaj yapar.
İ: bensu hadi kızım amma oyalandın sen de.
B: ben senin gibi siyahlar kraliçesi değilim iloş. renkli kişiliğime renkli kıyafetler giyiniyorum
İ: ben siyahlarımla mutluyum
B: sen hep siyahtin iloş.
R: beeenn hazırııımm
ilayda rüzgarı bir süzer ve ıslık çalar. kahve gözlerine çektiği eylener ve kırmızı ruj ile yüzünü patlatmış , rujunun rengine uygun bir flar takmış beyaz gömlek giyinip lacivert kot pantolon giyinmişti. yine rujunun renginde ayakkabılarla kombini tamamlamıştı.
İ: ruüzgar yavru baban nereli nerden bu kaşın gözün temeli ?
rüzgar göz devirir.
R: hadi geçerken sizi de bırakayım atlayın arabama.
B: olur.
İ: ben motorum ile gideceğim.
R: tamam dikkat et.
İ: ben her zaman dikkatliyim.o sırada ilaydanın telefonuna mesaj gelir. mesaj gizli numaradandır.
GİZLİ NUMARA: suçumuzu ört past etmen gerekirken hak hukuk diye diye canımdan parçayı hapse tıktın. kaçacak yerin kalmadı avukat hanım. sen kaçsan da arkadaşlarının iki elim yakasında. ben de hem canından parçalarının hem de senin canını alacağım. bu ülkede nereye gidersen git nefesim ensende :)
Rüzgar > esin_yanik
Bensu > BTS_turkeyy7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI AŞIKLAR
Novela Juvenil09.11.2010 Günlerden Cumartesi. Sisli bir geceydi.. Her zaman yaptığım gibi yine salondayım. Hayır hayır benim salonum 70ine merdiven dayamış ninelerimizin 14 kedisi ile örgü ördüğü salonlardan değil. benim salonum kum torbası , klasik müzik, loş...