CHAPTER 9- MISS

11 1 0
                                    


Jungkook yang baru pulang dari kerja membuka butang lengan baju kemejanya dan menyinsingnya hingga ke siku. Tiga butang teratas dibuka dan dia merebahkan dirinya ke atas katil miliknya yang empuk. Dia memicit kepalanya dan tersenyum sendirian apabila teringat kembali kenangannya bersama Jung Eun.

Dia terfikir, agaknya macam manalah keadaan Jung Eun sekarang. Sihat ke?? Dah berpunya atau belum?? Sungguh, hati ini betul-betul merindui Jung Eun. Wanita yang berjaya mencuri hati Jeon Jungkook. Sibuk memikir sehingga tertidur bersama bayangan Jung Eun yang menjengah minda dan fikiran. Rindu.

Jung Eun pov

Aku sedang mengemas barang aku yang hendak dibawa pulang ke Korea. Jihyuk sudah besar dan aku mahu dia membesar di Korea. Pada mulanya aku merancang hendak pulang berdua bersama Jihyuk ke Korea tetapi bila aku menyatakan hasrat aku kepada Cristal dan Baekhyun, ianya ditentang habis-habisan dan keputusannya aku pulang ke Korea bertiga. Jihyuk, aku dan juga Cristal. Baekhyun tidak pulang ke Korea bersama kami kerana sibuk dengan kerja.

Flashback

Aku menelefon Cristal dan Baekhyun meminta untuk berjumpa dengan mereka dan kami berkumpul di rumah aku.

"Why you want to meet, Kwon Jung Eun" pertanyaan Cristal membuatkan aku menarik nafas panjang sebelum menyatakan hasrat aku.

"The reason why I want to meet you two is I want back to Korea with Jihyuk" aku menyatakan hanya dengan satu nafas. Aku lihat mereka berdua terkedu, tidak tahulah aku sama ada mereka terkedu kerana terkejut atau pun tidak mengerti dengan apa yang aku sampaikan.

"Just you and Jihyuk??" Kali ini aku hanya menganggukkan kepalaku.

"Sorry but I will never let you do like that." Aku perlu pulang ke Korea. Aku ada sebab aku tersendiri. Aku nak Jihyuk kenal siapa atuk and nenek dia.

[C]LOVE BEGIN +Jjk+Where stories live. Discover now