"Gomawo hyung"
"cheonmaneyo"
Jungkook menamatkan panggilan dan matanya meliar mencari Jung Eun. Dia langsung tidak terjumpa ataupun terlihat kelibat Jung Eun. Dia mengeluh dan bahunya ditepuk seseorang. Apabila dia berpusing the most shock is mereka berjumpa!!
"Jung Eun-" Jungkook tidak tahu mahu bercakap apa. Berjumpa dengan Jung Eun secara berdepan sebegini membuatkan hatinya berdebar-debar.
"Lama tak berjumpa" tegur Jung Eun tetapi jelas sekali yang dia cuba menahan tangisnya. Suaranya kedengaran sedikit serak berbanding suara aslinya.
"Ah nae, what are you doing here?"
"Don't follow me around. I hate that!" Jungkook menutup matanya dan membukanya semula.
"Look, can we have a talk?"
"nope" ringkas tetapi jelas.
"Just go Eun ssi. I will take care of Jihyuk and maybe you can solve this problem since it's so complicated. Fix your relationship as friend. He's your close friend before." Cristal menyampuk perbualan antara Jung Eun dan Jungkook.
"haih arasseo. Let's have a talk" Jung Eun bersetuju dan itu membuatkan Jungkook sangat gembira.
"Eun, i'm sorry" Jung Eun hanya men"roll"kan matanya.
"Dah terlambat, awak fikir senang untuk saya bila awak caci saya dan paling teruk awak MALUKAN saya JEON JUNGKOOK!"
"Kook tahu so please maafkan Kook, I-I-I like you" Jung Eun smirk apabila mendengar luahan Jungkook.
"Hati saya bukan mainan Jeon Jungkook. Suka? Sekarang awak buatkan saya tertanya adakah sukakan seseorang itu perlara yang terlalu mudah? Awak malukan saya caci saya tanpa saya tahu puncanya dan sekarang awak cakap awak sukakan saya? I'm not a toy" Jungkook terpana dengan kata-kata Jung Eun. Dia tahu dia salah. Hatinya sedih apabila tiada lagi tutur kata kook yang keluar dari bibir mungil Jung Eun malah Jung Eun menggunakan 'saya-awak'
"Kook minta maaf atas kesalahan Kook dulu but trust me I love you longer than you thought and you are not a toy...perhaps my babygirl." Eun terpana apabila Jungkook mangatakan dia adalah baby girl? oh shit I'm not that innocent!
"We done talking." Jungkook memegang pergelangan tangan Eun dan menarik Eun kedalam dakapannya. Eun cuba menolak Jungkook tetapi pelukan jungkook terlalu susah untuk dilonggarkan. Jungkook mendekatkan bibirnya ke telinga Eun.
"I'm terribly sorry for what I have done. I'm truly sorry. Hate me as long as you want baby girl cause soon enough I'll make you fall for me hard" Jungkook melepaskan pelukannya dan terus menuju ke keretanya meninggalkan Eun yang terkebil-kebil. (tbh I already forgot this story lmao...sorry for mistake)
YOU ARE READING
[C]LOVE BEGIN +Jjk+
FanfictionJeon Jungkook merupakan seorang pelajar yang pintar,sentiasa mendapat keputusan yang cemerlang...Kehadiran seorang perempuan dalam keluarganya yang mengaku sebagai isteri kedua ayahnya memporak perandakan keluarga Jeon Jungkook malah Jungkook kehila...