CHAPTER 12- I'M HERE

4 0 0
                                    

Terbeliak mata Jung Eun melihat kehadiran Baekhyun di rumahnya sekarang.

"Baek??"

"Yea that's me chagiya"

Encik Kwon sudah tersengih melihat Baekhyun dan Jung Eun. Baginya mereka amat sepadan. Tambahan lagi Baekhyun bukanlah calang-calang orang.

Keluarga Byun yang sangat berkuasa di Jerman, Jepun, Kanada,Korea dan China. Baekhyun pula menguruskan syarikat mereka di Jerman menggantikan ayahnya, Byun Baehan. Keluarga Byun amat disegani kerana sikap mereka yang peramah walaupuj kaya.Jadi, tidak hairanlah kalau dia terlalu inginkan Baekhyun sebagai menantunya.

"Baek, bukankah awak ada kerja di Jerman??" Soalan Jung Eun hanya dibalas dengan pelukan hangat dari Baekhyun. Encik Kwon pula sudah hilang entah kemana.

"Memang Baek ada kerja tapi Baek terlalu ridukan buah hati Baek yang seorang ni. That's why I'm here. Ba3k kena pastikan Eun okay kat sini" terharu Jung Eun mendengar kata-kata Baekhyun. Sungguh tulus lelaki itu mencintainya tetapi tegar benar dia mempermainkan cinta lelaki itu.

"Eun emmm okay je Baek " hampir gugur air mata Jung Eun. Dia terlalu bersyukur kerana mempunyai Baekhyun.

"Tapi Baek tetap risau. Eun dah makan belum??" Baekhyun semakin mengetatkan pelukanya sehingga Jung Eun berasa agak lemas.

"Baek, Eun tak boleh nafas la" denagn segera Baekhyun melepaskan Jung Eun dari pelukanya.

"Sorry sweetheart" Baekhyun menggosok belakang lehernya.

"No it's okay. Eun dah makan. Baek pula dah makan ke belum?" Kali ini Jung Eun pula mengajukan soalan kepada teman lelakinya itu.

[C]LOVE BEGIN +Jjk+Where stories live. Discover now