CHAPTER 17- OBSESS

11 0 0
                                    

"I'm terribly sorry for what I have done. I'm truly sorry. Hate me as long as you want baby girl cause soon enough I'll make you fall for me hard" Jungkook melepaskan pelukannya dan terus menuju ke keretanya meninggalkan Eun yang terkebil-kebil.

(tbh I already forgot this story lmao...sorry for mistake)

Telefon Jung Eun berbunyi. JungEun segera mengangkatnya dan ternyata ianya panggilan daripada Baekhyun.

"eo Baek-a, waegurae??"-JungEun (Looks, I will just shortly write Eun instead of JungEun starting from now)

"nothing I just miss you"- Baekhyun

"Baek dah sampai German ke? (dia balik German kan?kan? author lupa XD)

"Dah ( hentam sajalah). Baek rindu Eun"- Baekhyun

Eun ketawa mendengar kata-kata Baekhyun. Haih baru jumpa dah rindu. Hairan dia. Tapi Eun langsung tidak merasakan apa-apa samada rindu atau sayang pada Baek. Apa patut dia balas?? Dia tak sanggup nak sakitkan hati Baekhyun.

"Baek, boleh kita berbual lain kali. Eun dekat Bakery ni."-Eun

"Ok jagi. annyeong~"-Baekhyun

"hmm"- Eun.

Eun memasukkan telefonnya kedalam poket jean miliknya. Dia segera masuk ke bakeri sambil memikirkan kata-kata Jungkook. Perlukah dia beri peluang kedua pada Jungkook?? Hati dia sakit....sangat sakit ...hati hati hati hati...

Jungkook pov

Aku terus masuk kedalam kereta aku dan memandu ke syarikat. Banyak kerja yang aku kena buat dan siapkan. Haih, redhalah hati.

Bila aku sampai di syarikat aku terus masuk ke pejabat aku. Better aku siapkan kerja aku secepat yang mungkin. Dapat stalk Eun lepas ni.

Selepas 4 jam, waktu kerja sudah tamat dan aku terus memandu ke rumah Jimin hyung. Rumah kitaorang tak jauh pun. Actually rumah member bts tak jauh pun. Jiran kanan aku RM hyung, jiran belah kiri Taehyung hyung. Jiran Taehyung hyung pulak Jhope hyung. Jiran Jhope hyung pulak Jimin hyung. Jiran RM hyung Jin hyung pastu sebelah rumah jin hyung rumah Suga hyung. Dekat kan. ㅋㅋㅋ

[C]LOVE BEGIN +Jjk+Where stories live. Discover now