"Rehatlah. Baek mesti penat baru pulang dari kerja" Hakikatnya dia terasa bersalah untuk berbual dengan Baekhyun selepas dia memjadi kekasih Baekhyun. Haih, dia sendiri tidak tahu akan perasaannya."Arasseo,take care Eun" Baekhyun terus mematikan telefonnya.(I just realized that i wrote Cristal instead of Baekhyun on chap 14....I'm sorry guys for my mistakes....I'm clumsy and love typooo HahHha)
Jungkook POV...
Aku bersiap-siap untuk keluar since they others will coming at 8 pm. I want to have time watching Jung Eun even from far. How can I live without looking at her once a day?? Weird hahaha but aku rasa kosong kalau aku tak tengok dia sehari. Kalau dulu mungkin aku masih okay kalau tak tengok dia sehari but since I know she comeback to Korea aku terus tak boleh kalau tak tengok dia. Entahlah, mungkin aku melebih sangat kot. But it will different for today. I will watching her from far for the last time today cause it will change after tonight. Totally change.
Aku ambil kunci kereta aku dan terus ke rumah Jung Eun. Bila aku sampai aku pakir kereta aku agak jauh dari rumah Jung Eun. Aku rindukan dia, aku rindukan pelukan dia,senyuman dia,ketawa dia senang cakap aku rindu semua yang aku dan dia pernah kongsi bersama. Kenapalah aku bodoh sangat sebab tak percayakan dia dulu.
Aku turunkan cermin kereta aku sedikit agar aku pemandangan aku lebih jelas. Cermin mata yang aku pakai dibuka dan sebaik sahaja aku membukanya Jung Eun keluar dari rumah. Aku dengan segeranya menaikkan kembali cermin tingkap. Kalau aku buka memang kantoi aku tadi. Ekor mata aku galak memerhatikan setiap langkah Jung Eun. Mungkin gaya aku seperti stalker tapi aku buat semua ini untuk menjamin keselamatan dia dan anak Ji Hyun noona yang dia jaga. He can't hurt them!! I Swear.
Normal POV...
Jung Eun meletakkan barang miliknya ke dalam kereta pemberian ayahnya. Mujurlah barangnya tidak banyak.Cristal mendukung Jihyuk yang sudah lena di dalam dukungannya. Mereka mengucapkan selamat tinggal kepada pasangan Kwon sebelum bertolak pulang ke rumah mereka yang sebenarnya.
Masa yang diambil untuk sampai di rumah mereka tidaklah terlalu lama. Sebaik sahaja mereka tiba mereka mengangkat barang masuk ke dalam rumah dan Jihyuk turut menolong Jung Eun dan Cristal. Mungkin kerana terlalu banyak tidur semasa berada di rumah pasangan Kwon. Selesai mengangkat barang Jung Eun terus ke bakeri bersama dengan Jihyuk dan Cristal untuk melihat pekerja yang mereka upah untuk bekerja di bakeri milik mereka memandangkan mereka mahu berehat fan bercuti untuk masa yang agak lama memandangkan mereka baru sahaja tiba di Korea.
Jung Eun dan Cristal menerangkan kepada setiap pekerja tentang tugas mereka di bakeri. Mereka turut memberi tunjuk ajar tentang beberapa perkara yang semua pekerja perlu ketahui. Sikap Jung Eun yang peramah dan lemah lembut membuatkan pekerja-pekerja di bakeri itu berasa senang dan sikap Cristal yang agak tegas tetapi juga peramah turut membuatkan semua pekerja gembira berkerja di bakeri itu.
YOU ARE READING
[C]LOVE BEGIN +Jjk+
FanfictionJeon Jungkook merupakan seorang pelajar yang pintar,sentiasa mendapat keputusan yang cemerlang...Kehadiran seorang perempuan dalam keluarganya yang mengaku sebagai isteri kedua ayahnya memporak perandakan keluarga Jeon Jungkook malah Jungkook kehila...