Acılar Elbet Geçer

169 6 0
                                    

    Amcasının bütün uyarılarına rağmen hislerine engel olamayıp Kevin ile görüşmeye devam ediyordu.Sadece onunla iken bu kadar mutluydu. Gülümseyişi içini ısıtoyordu,acılarını unutuyordu. Sanırım ona aşık oluyordu.

    O gün ilk kez Kevin'in evine gidecekti. Çok heyecanlıydı. Erkenden kalktı hazırlandı. Kevin onların evine çok uzak olmadığından yürüyerek gitmeye karar verdi. Tempolu yürüyüşüne devam ederken arkasından hızla gelen kamyonetten habersizdi. Çünkü kulaklığında en sevdiği şarkı olan Biffy Clyro -'God&Satan' son  ses çalıyordu.Korna sesini duymadı bile. Kamyonet hızla yaklaşıyordu.Artık sona yaklaşmıştı,annesinin yanına gidecekti....

      Birden üzerinde bir ağırlık hissetti. Bir şey ona çarpmıştı. Gözlerini açtığında yerde  uzanıyordu. Kulaklığı yoktu. İki saniye içinde ne olmuştu. Kafasını kaldırdığında Kevin'i gördü. "Şaşkın şey, dikkat etsene kendini öldüreceksin" dedi Kevin. Hala yaşıyordu. Kamyonet üzerine doğru gelirken Kevin onu görmüş ve kenarı itmişti. Çarpmanın şiddetiyle kulaklığı yola fırlamış,tuzla buz olmuştu. Ayağa kaltılar. Kate derin bir nefes aldı, 'Beni kurtardın' dedi. Gülüştüler. Kevin arabayı alıp geleceğini ve çok güzel bir yere götüreceğini söyledi. Kate eve gideceklerini sanıyordu ama bu konuda Kevin'in üzerine gitmedi. Sonuçta babası bir katildi...

      Kevin gelmişti. Arabaya bindiler. Kevin Kate'yi  Mexico City'nin en güzel tepesine getirmişti. Manzara bir harikaydı. Ve en güzeli de Kevin elinde iki sıcak kahveyle gelmişti. Arabaya geçtiler. Kevin'in kusursuz yüzü Kate'yi çok etkiliyordu. O deniz mavisi gözlerinde kendini kaybediyordu. Kevin'de Kate için aynı duyguları hissediyor olmalıydı. Çünkü Kate'nin dudaklarına bir öpücük kondurdu. Kate.hala almış olduğu ilk öpücüğün etkisinde iken birden arabanın kapısı açıldı ve birisi Kevin'i şiddetle dışarıya çekti. Bu amca Michael'di. Çok öfkeliydi ve Kevin'e arka arkaya yumruklar savurmaya başladı. Kate aralarına girdi ve Kevin'e gitmesini söyledi. Amcasıyla tartışmaya başlayan Kate, 'Sen benim sadece amcamsın. Bana karışmaya hakkın yok. Kevin'den özür dilemeni istiyorum.'diyerek çıkıştı. Amcası çağırmasına rağmen arabaya binmeyi reddeden Kate evin yolunu tuttu.O akşam hiç kimseyle konuşmadı....

BilinçaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin