Senden Korkmuyorum...

72 4 0
                                    

  Kate fabrikaya girmişti.Deli gibi bağırıyordu. Artık hesap vaktiydi. O pislik adamın etlerini bedeninden canlı canlı ayıracakti.

  Kanla yıkanmış boş koridorda ilerlemeye başladı. Ama kimse ses vermiyordu. Katliam odasına geldi. Pis kokuyordu. Iplerde insan kalıntıları vardı...

  Bir anda odayı bir gürültü kapladı. Oda neydi. Dolton! Neden kaçıyordu. Kate peşinden gidiyor, Dalton ise ondan kaçıyordu. Koştular, bir sürü ilginç odadan geçtiler. Dolton bir masanın altına girmişti. Kate yardım etmek istediğini söyledi. 'Seni buradan çiıkarabilirim.' dedi. Elini uzattı ama Dalton korkuyordu. Masanin altına doğru iyice sokuldu. Kate gelmesini söylüyırdu ama Dalton kabul etmiyordu. Kate de masanın altına girdi ve oturdu. "Bir çocukla anlaşmak istiyorsanız onun seviyesine inin". Bunu Boston daki okulunda bir derste görmüştü ama işine yarayacağını hiç düşünmemişti. Dalton'a neden korktuğunu sordu. Ama o cevap vermiyordu. *Seni korkutan şey ne Dalton. Ben seni koruyabilirim.  Bana güven.

Dalton eliyle isaret etti. Duvarda asılı olan kuru kafayı gösteriyordu. Ve uzun bir aradan sonra ilk kez konusan Dalton: "O bizi izliyor, ona ihanet edersek sonumuz ölüm olur. Bizi cezalandırır."dedi. Bu duruma kızan Kate masanın altından çıktı.Eline aldığı çekiçle kuru kafaya vurdu ve 'Bundan mı korkuyorsun. Bu mu korktuğun şey.'diyerek odadaki bütün kuru kafaları kırdı. Dalton çok korkuyordu. Kate hışımla Dalton'u kucakladı ve odadan dışarı çıktılar. Dalton Kate'nin kucağında hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. William Dalton'u bu kuru Kaan saçmalıklarıyla çok korkutmuştu. Dalton bunun etkisinden kurtulamıyordu. Kapıdan çıkmak üzerelerken William onları yakaladı. Kate çok korkmuştu. Bu adamı ilk kez bu kadar yakından görmüştü. İğrenç bir yüzü vardı. O çirkin görünümlü ağzından bir kol mesafesinden bile algılanabilecek kokular geliyordu. Bu adam insan olamazdı. Öfkeden kocaman olmuş gözleri Kate'yi parçalarcasına bakıyordu. Dalton'u sakince yere indirdi ve kenara çekilmesini söyledi. William bir kaplan gibi Kate'nin üzerine atladı ve onu yere serdi.  Kate kaçmak için çırpınıyordu ama gücü yetmiyordu...

BilinçaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin