Yenge Angel ne olduğunu anlamıyordu. Ne saçmalıyordu bu deli kız. Bu mumkun değildi. Kate'ye bir tokat yapıştırdı. "Derhal ağlamayı kes ve bana olanları anlat. Hey, kime diyorum." Kate başka bir zaman olsa asla bu tokadın altında kalmazdı. Ama şu anda hiç sırası değildi. Bütün olan biteni anlattı. Angel donmuştu. Anlatılanların hepsi ona bir masala gibi gelmişti. Saçmaydı. Daha bu sabah Michael'i gülerek yolcu etmisti. Akşamındaysa ölüm haberini alıyordu....
**** **** **** ****
..... Angel ne yapacağını şaşırmış bir halde eşyaları toplamaya başladı. Sadece bir kaç parça kıyafet ve Cece'nin en sevdiği oyuncaklarını bavula koydu. Herşey hazırdı. Kate son bir kontrol için odalari gezmeye başladi. Dalton salonda oturuyordu. Televizyonda bir çizgifilm açıktı ama o boş boş bakıyordu sadece. Bir çocuğun yaşamaması gereken şeyleri yaşamıştı ve bilinçaltı bir çöplüğe dönmüştü. CESET ÇÖPLÜĞÜNE!
Angel mutfağa indi. Biraz rahatlamak için bir sigara yaktı. Ne yapacağini bilmiyordu. Cece içerde herşeysen habersiz,tüm masumluğuyla televizyon izlerken yanında oturan çocuk -Dalton- iğrenç bir hastalığa sahip ve masumluğunu kaybetmiş bir bireydi. Onu hiç gözü tutmamışdı. Bir an evvel bu çocuktan kurtulmalıydı. Kızını Dalton'dan uzaklaştırmak için ayağa kalktıği sırada kapı çaldı. Kapıya yöneldi. Kate yukaridan kapiyi açmamasi için bağirsa da artık çok geçti.....
Kapiyi açtı. "Buyrun beyfendi.Kime bakmışt......." Angel daha cümlesini bitiremeden suratında patlayan yumruğun acısıyla yere yığıldı. Kate koşarak aşağı indi. Adamla göz göze geldi. Bir hamlede salona geçip çocuklari yukari çikmalari için uyardi. Cece koşarak odasına çıkti ve kapisini kilitledi ancak Dalton ortalıkta yoktu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinçaltı
HorrorHer çocuk masum mudur? Görünenden 10 kat derindir umman.... Kendini koru! Bilinçaltın sana oyun oynuyor olabilir.