Kate o sabah yine yürüyüşe çıkmıştı. Sürekli önünden geçtiği bu bina adeta onu çağırıyordu içeri. Önünde biraz duraksadı. Duvarlarındaki işaret ve yazılar ürkütüçüydü. Bina üzerinde göz gezdirmeye devam ediyordu. Büyülenmiş gibiydi. Tam binanın kapısının önüne gelince amcası Michael Kate'yi yanına çağırdı. O binanın tehlikeli olduğunu ve oradan uzak durması gerektiğini söyledi. Kate sebebini sorunca amca Michael anlatmaya başladı.
O bina önceden bir et fabrikasıydı. Fabrikanın sahibi Andre Gori çok küçük yaşlardan beri bu fabrikada et ayrıma bölümünde çalışmıştı. Kesilen hayvanın etini kemiğinden ayırıyor,paketleyip gönderiyordu. Andre 20'li yaşlarına gelince sarışın,güzel bir bayan ile evlendi. Mutlu bir evlilikleri vardı.Ta ki çocukları olana dek.... Oğulları William'ın kötü bir hastalığı vardı. Teninde his yoktu. Sıcak,soğuk,acı... Hiçbir his yoktu. Babası Andre bunun sorumlusu-nun karısı Bella olduğunu düşünüyordu. Karısı onun gözünde sarışın ve soğuk kanlı biriydi. William'ın gözü önünde annesine defalarca işkence yaptı. Oğlunun öcünü aldığını düşünüyordu. Kasap olmasının verdiği ustalıkla Bella'yı fabrikaya kapatıp her gün bir parça etini kesiyordu. Acılara dayanamayıp baygınlık geçiren Bella engel olması için oğluna yalvarıyordu ancak William bilinçaltına hükmeden babasının sözünden çıkmıyordu. Ve bir gün Andre son darbeyi oğlunun vurmasını söyledi. Masada bulunan bıçağı alarak hiç çekinmeden,gözünü bile kırpmadan annesinin göğsüne bıçağı sapladı William. Çığlıklarla can veren Bella'nın dudakların kanla karışıp dökülen son sözler 'Ben Suçlu Değilim' olmuştu. Kana susamış olan Andre Bella'nın cansız bedenini parçalara ayırmaya başladı. Her bir organı başka bir pakete koyup dondurucuya attı. Ortalığı toplaması için de William'a emir verdi. Bir robottan farksız hale gelen William ne derse yapmaya başladı. Sonraları Andre bir anda ortadan kayboldu. Ona ne olduğunu bilen yok. William ise yıllarca o fabrikada kaldı.Ne yaptığı bilinmiyor. Zaman zaman fabrikadan değişik sesler yükseliyor ama kimse girip bakmaya cesaret edemiyor.
Duydukları karşısında kalp atışlarının hızlandığını farkeden Kate uzun süre ses çıkarmadı.
**** **** **** **** ****
Ertesi sabah yürüyüşe devam eden Kate fabrikanın önüne gelince ister istemez duraksadı. O da neydi? Camdan bir çocuk dışarıyı izliyordu.Kate şaşkınlıkla çocuğu dışarıya çağırdı ama çocuk içeri kaçtı. Telaşla fabrikanın kapısına yönelen Kate içeri girdi. Çocuğu arıyordu. Ona yardım etmek istiyordu. Bir çocuk için çok tehlikeli bir yerdi burası. Biraz ilerledikten sonra bir odaya doğru yöneldi. Kapının hemen yanında bir masa vardı. Üzerinde gazeteler kalemler ve bir kaç resim vardı. Kate bunlara göz gezdirirken gazetedeki ilan dikkatini çekti. 'Kayıp Aranıyor.Dalton Ware, 8 aydır kayıp.' Bu penceredeki çocuktu. Kaçırılmış olmalıydı. Yardım etmeliydi. Tam odadan çıktığı sırada bir ses duydu ve sese doğru yöneldi. Bu Dalton'du. Kapının önünde Kate'yi izliyordu. Kate onu yanına çağırdı. Ama Dalton içeri doğru kaçmaya devam etti. Dalton kaçıyor Kate de arkasından gldiyordu. En son bir odaya girdiler. Burada bir sürü et asılıydı.Etlerin arasında da derisi yüzülmüş bir çok insan bedeni vardı. Kate kusmak üzereydi. Dalton'un peşinden koşarken sürekli etlere çarpıyordu. En son Dalton'u yakaladı ve yardım etmek istediğini,onunla gelmesi gerektiğini söyledi.Dalton'u ikna etmişti. Onu kucakladı. Dışarı çıkacaklardı ama Dalton içerde birinin daha olduğunu söledi. Kate'ye yolu gösteren Dalton etrafdaki kuru kafaları görünce korkup masanın altına saklandı. Kate ellerinden tavana asılmış olan kıza yönelip onu çözdü. Ancak bacağı kesilmiş olan kız yürüyemiyordu. Kate Dalton'dan yardım istedi. Beraber dışarıya çıkmak üzerelerdi ki William baygın olan yeni kurbanıyla beraber gelmişti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinçaltı
TerrorHer çocuk masum mudur? Görünenden 10 kat derindir umman.... Kendini koru! Bilinçaltın sana oyun oynuyor olabilir.