Confusing Part 8

311 21 0
                                    

#confusing
#silentkiller

Part 8

Snyum trus c kelvin..
Ada dua hari lagi c molly dhosp,brulah dia kna ksi pulang..tu pun c kelvin yg kna suru mjaga...macam2 lagi gaya c molly ni....c kelvin tsangat rimas suda gaya dia apalgi dia tau c molly sma dia bakal btunang...

Kluar sja dri hosp trus c molly bawa c kelvin p cari cincin..siap kna ukir lagi nama c molly dan c kelvin sna cincin.atas pmintaan c molly...seminggu lagi drg btunang,c kelvin balik bawa kreta prado king bha dkampung p ksi kabar2 ketua kampung sma c aki dan c odu psl ptunangan drg. .tkjut jg drg c aki dgr...time tu jg drg c ketua kampung dan family c kelvin balik dkk...tpi acara ptunangan bsuk kna buat tpksa drg c aki sma c odu bsama ketua kampung stay dhotel 5 bintang yg c molly tempah...nah jakun2 drg smua p sna....sy skip la kjakunan drg c aki sma c odu..kmu boleh byg jg tu...hahaha...

Masa yg dtggu2 oleh c molly pun tiba..majlis ptunangan drg.kluarga c molly yg ksi keluar blnja smua....c aki ksi cadang setahun tempoh pkahwinan tpi c molly mnta enam bulan..tbeliak mata c kelvin...

"Molly...knapa jg 6 bulan...cepat jg...lgpun sy mau c kasy,kakak sy balik dulu..dlm tempoh 6bulan tu sy mgkli blm jmpa c kasy..."

"Jgn bimbang kelvin...sy urus jg smua tu..sy pastikan kakak ko balik dsabah..."blg negi dady c molly..xda sd alasan c kelvin...c aki sma c odu nmpk btl c kelvin TERPAKSA..sbb drg sndri pun tkejut tunang c kelvin sebesar tangki BN bha...tpi size nda penting yg penting hati baik bha...kalu sy c kelvin..sy bsyukur sd bha....

Dpendekkan cerita,drg sda sah btunang la....bnyak jg family c molly dtg terutama kazen2 dia yg sexy bebeh..berabis c kelvin cuci mata tgok kazen2 c molly...myesal btl c kelvin..c molly pula pling bahagia tu muka dia...dari yg dia kluar hosp yg dia tsnyum btl.parents c molly la pling hepi nampak c molly hepi...

C aki,odu sma ketua kampung balik dkampung kna hantar driver drg c molly..dlm pjalanan,drg bcerita2 la...dusun drg bcrta,tpi sy ksi translate la..drg bckp dusun supaya tu encik driver xda faham sbb cina bha drebar drg c molly ni...

"Lugui...sy nampak c kelvin mcm xda gembira btl btunang..."blg c ketua kampung...

"Ya..sy nampak jg...atokk besar bha tu pmpuan tu...sdgkan c kelvin kecil sja..."blg aki c kelvin bnama lugui...

"Sy tgok tu pmpuan bagus jg bha....lama2 c kelvin suka jg tu..."blg odu c kelvin bnama rombituon..

"Rombituon...cuba bha ko faham..klu bgtu besar,c kelvin xdapat angkat tu..."blg c ketua kampung...

"Ada mah cakap c kelvin sna pjanjian tunang drg tu..dia mau bawa tu pmpuan balik om rubuh la tu sulap kita rombituon..."
Blg c lugui

"Ko cari2 la kayu bha ksi kuat...jgn sja rubuh rumah kita la..."blg c rombituon..ketawa2 c ketua kampung dgr...

C kelvin sma c molly pula druang tamu bsama dgn ibubapa c molly selepas makan malam..

"Dady..kami mau balik kampung c kelvin...ari sabtu ni kami jalan..."

"Cepat jg molly???"blg mamy c molly..

"berapa lama..."tnya dady c molly...c kelvin xda jamin brapa lama dia mau siksa c molly sna...

"Angkol....sy xda janji brpa lama tpi sy mau c molly kenal asal usul sy..dia trima keadaan sy..blajar hidup susah sma sy sbb sy ni org miskin...sy xda mau blakang hari ada perkataan myesal.."blg c kelvin. .

dady c molly sgt stuju la cakap c kelvin sbb dia mau anak dia bljar dri bawah...blajar ksusahan....dia xda tau plan c kelvin yg jahat tu ..

"Bha....bila2 sja kmu balik kg..kmu bawa sja tu kereta..."blg dady c molly...

"Angkol...sy xda mau bawa kereta,biar kami naik bas sja...telefon pun sy suru c molly jgn bawa...bgtu jg dgn duit..sy mau usaha sndri smua tu..."
Blg c kelvin serius....dia xda mau bawa kreta sbb dia xda mau c molly bsenang lenang sna sini...dia xda mau molly bwa hp sbb dia nda mau c molly hubung parents dia ksi report itu ini...duit pun dia xda suru ambil..biar c molly rsa makan ubi...

"Bha...dri kamu sja tpi...c molly mau jg ka ni...??"blg dady c molly...c molly muram sda...

"Dady..sy cuba...sy akan cuba utk c kelvin..."

"Mcmna kmi mau tau kabar kamu kalu xda boleh bawa hp??"blg mamy c molly...

"Public phone dpekan..."blg c kelvin...

"Huh!!!entahla!!"

blg mamy c molly trus jalan naik atas..risau sd dia...dady c molly snyum sja...

"Bha molly..brubah la ko jdi org kampung..."

"Oky bha dady.."blg c molly...c kelvin snang hati sd sikit2...

"Syg...sy xda sabar mau balik kg ko???"blg c molly....

"Bha bagusla..."c kelvin snyum trus dia naik mau p bilik..c molly tgok c kelvin...

"Dear.....my kissing mana...goodnite kissing..."c molly tnjuk tu pipi dia yg temban..c kelvin trun tgga balik trus dia pksa cium c molly..dlm hati dia myampah sd...
"sni ko ksi hamba2 sy.nti tgok la dkampung nanti...!!!sy akan pastikan ko myesal knal sy!!!.."blg c kelvin dlm hati...

To be continued

Next part. .molly balik kampung sma c kelvin.
Mcmnalah agaknya😂

Confusing (Completed)Where stories live. Discover now