#confusing
#silentkillerpart 24
Sengaja c molly cakap bgtu..tentu sja c jake xda akan stuju dan balik serta merta kan..itu pendapat c molly la..tapi sbaliknya berlaku....
c jake diam..bfikir dia...padi dia tau ,onah dia nampka di gambar,tpi mgetam padi yg dia xdatau mcmna...krana fikirkan syarikat drg yg mau bankrap sd,jdi c jake ambil keputusan utk stay dan tolong c molly mnuai padi...
"bha...sy tolong ko mnuai padi .."blg c jake..c rossa hepi btl dgr..ceria la hdup dia kalu c jake dsni...
tpi kan c molly pula tdiam...cari idea bha tu supaya c jake balik dan xda ganggu dia lagi tpi bila dia nmpk c rossa snyum2,tfikir dia mau suru c rossa mgurat c jake....
"bha oky..lpas mgetam padi,kita balik sma2...tpi syrat dia..ko kena ikut smua cakap sy..."
tanpa fikir sedalam dalamnya,c jake setuju terus...adeh ko jake...
c kelvin pula xda sedap ati khadiran c jake sna...cemburu abis dia...mmg dia lbih hensem tpi lbih macho bgaya c jake la yg menang...
"mna ko tdur nanti???"blg c kelvin tnya c jake..bfikir c jake mau tdur mna..kalu da hotel dkmpung tu kan bagus...tpi xda..ada kandang ayam la kalu mau sewa..free sja😂
"tdur druma sy la..."blg c rossa bagi cadangan...ngam la tu rossa..menyelam smbil mnum air pula ko ni...
"rossa ko kwn dulu c jake la..."blg c molly dia tarik tgan c kelvin bawa jalan dri sna...c bulan jgn cakap..sna dia mningu c molly dgn kejam...c rossa bawa c jake pgi drumah dia.....alah gete bha c rossa jg ni...
"kita tlg2 la apa yg ptut..."blg c kelvin trus dia p ikut geng potong karabau...c molly sna ikut putung syur2..
c kelvin p la tolong putung tu karabau.ex dia pnya pkhwinan tpi dia buat mcm dia xda pnh kenal c bulan..tiba2 c bulan pgi tmpat c kelvin yg sibuk2 mghiris tu daging karabau.
"knpa ko xdatang smlm???"
c bulan trik tu kolar baju c kelvin..tkejut c kelvin...yg lain tmsuk c aki sma c odu pun tkejut dgn tindakan bakal pgantin😂😂..gila budukang sd c bulan..."aik..knpa ni....sy xda tau apa ko cakap..."blg c kelvin..
tiba2 c bulan p peluk c kelvin dri blkg..nah apalgi c bulan kena tarik bapa dia trus kna tempiling kiri kanan...sakit oo kna tempiling...
"sundal punya anak...!!!ko msuk sna atas skrg.."blg bapa dia..c bulan trus blari naik drumah..keadaan c bulan,pucat lesu..rambut bhurai mgerbang..mcm org yg sna hospital bhgia bha keadaan dia ..pnya jahat c writer😂😂...
c bulan p di atas triak2 dia nangis..mcmna bha ni pgantin pmpuan ni.....gila sda..
"bha bgini la kelvin..ko balik la..xda pyh la tolong sni..c bulan mcm org gila nmpk ko ni....nnti acara drg mula bru ko dtg...makan2 biasa sja...xda besar besaran ni...pelamin pun xda..."blg c ketua kampung..c kelvin diam.. trus tu ketua kampung naik atas rumah..mgeluh pnjang dia..time tu mmg hangat org mgumpat psl anak ketua kampung yg bantaton tu...c bulan bha kna umpat....ada yg cakap dia mgandung la..ada yg cakap dia kna pugai sma c kelvin la,mcm2 sd drg cakap smpai c odu pnas telinga...xda lama drg c odu pun balik sma2 c kelvin..c molly time tu sna tlg ptong syur,tiba2 dia nmpk c kelvin balik,pigila c molly tnya knpa...c molly pun xda sedap ati dsna jdi dia balik p rumah c kelvin..alah sd bcinta susa sd mw bpisah bha kan tpi sna sja tgga rumah drg bcrta2 la....
*********************
c ivan pula time tu,dri smlm xda keluar2 bilik..c rossa ketuk2 bha bilik c ivan tpi c ivan xda buka..layan kecewa dia smbil men gitar...sayu dan mdayu2 suara dia.....c rossa suru c ivan p pakai tu kemeja utk dia kawin bha tpi xda pndai dia buka pintu..mundar mandir sd bapa c rossa ddlm..c jake time tu sna ruang tamu kepanasan..bepeluh2 trus dia....rendah gea siling rumah c rossa...
YOU ARE READING
Confusing (Completed)
AventuraMengisahkan seorg lelaki yg bnama Kelvin/Kevin mcari kakaknya yg pergi bkerja d bandar dan bjmpa dgn seorang prmpuan bnama Molly... Seorang anak manja yg gemuk dan jg anak org kaya... Cinta hadir dhati Molly bila btemu dgn Kelvin yg sangat kampungan...