#confusing
#silentkillerpart 17
Pandai bha gea c bulan blakon sbb tu c kelvin pcaya..
c molly sma c rossa sna rumah c anty wera..c rossa bwa c molly balik kk slpas abg dia kwin tpi c molly bekeras xda mau..c anty wera jg sarankan supaya c molly stay dkampung sbb mau ambl hati c kelvin balik..c rossa btl2 xda suka plan c anty wera sbb dia xda mau bha c molly kecewa..c rossa nmpk c kelvin sma c bulan pun mcm psgan sejoli sja gea..
Hari perkahwinan abg c rossa pun blangsung..c rossa kna ambil jdi pgapit.. c molly pgi jg sbb c ivan sd p mnta maaf sma dia...berabis c ivan mnta maaf smpai melutut sma c molly..c molly ksi maaf jg...
c molly yg xda pernah2 rasa tgok kwin org kmpung,dia rsa meriah btl..sllu klu family dia yg kawin,msti kwin hotel....yg mboringkan btl tpi yg ini,c molly teruja btl...org kampung gea bkerjasama satu kampung..smggu sblm pkhwinan sd rsa meriah..
c rossa kelihatan cantik betul,kalah tu pgantin pmpuan..c ivan jgn cakap mmg hensem boi ,apalgi pkai yg samart2 tpi c molly xda tgok c ivan..berabis dia tgok c kelvin sma c bulan bdating..romantik..c kelvin sbnarnya tgok2 jg c molly bha..xda sd snang ati dia nmpk c ivan duduk dkt c molly...sakit ati c kelvin..c bulan perasan jg c kelvin suai2 gaya dia..yalah kan dia sja yg thegeh2 sma c kelvin..nmpknya nenek c bulan xda ingat sd tu cara penunduk .dia jsitau c bulan yg dia xda ingat sd.sbb tu dia xda boleh ksi tunduk c kelvin..nenek c bulan bukan jg xda ingat tpi dia xda mau cucu dia buat xda bgus sma org mmndgkan drg ada agama sd.
c ivan p mnyanyi...dia nyanyi utk c molly bha tu tpi c molly sna mata dia mningu c kelvin...
🎶🎶
aku telah lelah mgikuti semua langkah kakimu
dan berharap bisa memilikimuberbagai cara aku lakukan utk hidupmu
hingga aku mgorbankan hidupkubuka hatimu...
bukalah sedikit utkku..
sehingga diriku bisa memilikimu
betapa sakitnya...
betapa perihnya hatiku
sehingga dirimu tak mengangap ku ada🎶🎶🎶🎶
_song by armada band_
*title buka hatimu..*berabis c ivan mninggu c molly,berabis c molly tgok c kelvin..c bulan pula brabis merenung c kelvin...c rossa sja yg perasan smua tu.....
habis tu lagu c ivan nyanyi,c kelvin lagi p mnyanyi....nah skrg mata c molly fokus sna pentas sd...sbb c kelvin sd yg mnyanyi..c ivan xda kna layan bha ksian😭😭...
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Tak ku sangka dirimu hadir di hidupku
Menyapaku dengan sentuhan kasihmu
[*]
Ku sesali cerita yang kini terjadi
Mengapa disaat ku telah berdua
[**]
Maafkan bila cintaku
Tak mungkin ku persembahkan seutuhnya
Maaf bila kau terluka
Karena ku jatuh di dua hati
Back to [*]
back to [**] 2x
Maafkan bila cintaku
Tak mungkin ku persembahkan seutuhnya padamu
Maaf bila kau terluka
Karena ku jatuh
Karena ku jatuh di dua hati_song by afgan syah reza_
*title dua hati*
🎶🎶🎶sedih c molly dgr lagu c kelvin nyanyi....sbb mcm c kelvin mau pilih c bulan bha dri tu lirik lagu..c rossa p dekat c molly...
"molly ko mau p mnyanyi ka???"blg c rossa.."sy xda pndai...."blg c molly...c rossa p jumpa tu mc trus c molly kna jemput mnyanyi...c bulan senget sd mulut dia..c bulan mmg xda pndai myanyi ..c molly pula????pndai bha..c molly tnya2 tu MC adakah lagu karaoke yg dia mau...rupanya xda bhasa english..buat apa la c molly mau nyanyi engilis..org kmpung bukan faham bha😂😂...akhirnya c molly mnyanyi lagu...
🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Betapa aku mencintaimu
Dengan sepenuh hatiku
Betapa aku menyayangimu
Lebih dari yang kau tahu
Ingin ku bahagiakan dirimu
Setiap saat bersamaku
Seperti janjiku kepadamu
Takkan pernah ku ingkari
Aku kan selalu ada di dekatmu
Aku kan selalu menemani harimu
Kau harus tahu betapa aku mencintaimu
Betapa aku mencintaimu
with everything inside of me
Aku kan selalu ada di dekatmu
Aku kan selalu menemani harimu
Kau harus tahu betapa aku mencintaimu
Aku kan selalu ada di dekatmu
Aku kan selalu menemani harimu
Kau harus tahu betapa aku mencintaimu
Aku kan selalu ada di dekatmu
Aku kan selalu menemani harimu
Kau harus tahu betapa aku mencintaimu
YOU ARE READING
Confusing (Completed)
AvontuurMengisahkan seorg lelaki yg bnama Kelvin/Kevin mcari kakaknya yg pergi bkerja d bandar dan bjmpa dgn seorang prmpuan bnama Molly... Seorang anak manja yg gemuk dan jg anak org kaya... Cinta hadir dhati Molly bila btemu dgn Kelvin yg sangat kampungan...