#confusing
#silentkillerPart 7
C kevin xda suka c molly bha...dia mau terus terang sma c molly..mampukah c molly terima luahan hati c kelvin???
Masa yg c kelvin tunggu2 pun tiba,time tu c molly hepi2 ddapur..buat milo smbil makan biskut gery..c kelvin p dekat c molly...bdebar jg hati c kelvin...
"Kelvin...ko mau milo???"
Blm c kelvin jawab..."Mau panas ka sejuk...??"
C molly tnya lagi..."Molly sy ada mau bgtau ko..."
"Bha apa tu...duduk dlu..."blg c molly...dia buka esbok trus dia ambil ice...
Dia mau buat milo ping utk c kelvin..."Molly...sy tau ko suka sy tpi...sy....anggap ko kawan sja lgpun ko tua dari sy...jdi sy anggap ko kakak sy..."
Tiba2 jatuh tu gelas sma ice2 dri tgan c molly...c kelvin trus talan air liur..."Kelvin!!!!!"c molly blari naik atas...mnangis dia...dia tpijak lagi tu kaca tpi dia xda pduli sda kaki dia bdarah2...hati dia lebih sakit dri kaki dia....
"Molly!!!!"c kelvin teriak pggil c molly
tiba2 pak!!!pipi c kelvin kna tampar...."Kelvin!!!sggup ko ksi nangis anak sy???"mamy c molly marah sd bha
"Anty....sy....xda sgaja..."c kelvin tunduk..serba salah dia...
"Ko dgr sni kelvin..ko mau c molly mati bunuh diri ka????sy ksitau ko arr..kalu ada apa2 jdi sma anak sy siap ko!!!"blg mamy c molly trus dia ambil hp.dia kol dady c molly...c kelvin siap kna jeling2 sma mamy c molly...
Xda lama dady c molly smpai....
"Kelvin...."dady c molly pggil c kelvin...c kelvin bdiri depan ddy c molly...
"Angkol sy mnta maaf...."blg c kelvin serba salah mbaluti hati dia..
"Kelvin...angkol mau ko tunang sma c molly...angkol bagi ko duit banyak..angkol bagi ko kereta..."blg bapa c molly....
"Angkol sy bukan mau tu...."
"Ko dgr cni kelvin..ko xda pilihan lain...skrg p pujuk c molly...CEPAT!!!"cepat2 c kelvin naik atas...dia ketuk2 pintu....
"Molly......buka pintu...."
C kelvin ketuk2...tpi snyap...."Molly sy mnta maaf..."
Tpi c molly snyap..tiba2 ada bunyi kuat...."Angkol!!!anty!!!c molly...."c kelvin cemas...apalgi dady c molly blari.....
"Dalink...bawa tu kunci pendua!!!!"kecoh trus drg...bila mamy c molly dtg,cepat2 dia buka pintu..c molly terbaring..dtangan dia ada botol..ubat bertaburan...kaki dia bdarah2..
"Molly....!!!"mnangis mamy c molly nmpk keadaan c molly yg pengsan...drg btiga xda brupaya mau angkat c molly trun tgga...tpksa pggil ambulans sd ..pkai tu katil yg ada roda...
"Kelvin kalu ada apa2 sma c molly sy kasi mati ko!!!"blg dady c molly..mamy c molly meraung2..tu ja anak yg dia ada kan..c molly pun kna antar p hospital..c kelvin kna suru ikut ambulans...smpai sna hosp...c molly kna periksa dktor..c kelvin jgn cakap la...takut c molly mati sja sbb dia pun kna kasi mati...
Mnangis2 mamy dan dady c molly..satu2nya anak drg kan."Siapa keluarga mangsa???"blg tu nurse....
"Kami parents dia..."mamy c molly yg jwb...
"Ooo..nasib baik la kamu xda lambat hantar dia...dia overdose pil tdur..skrg dia oky sd...tpi msih tdur la..."blg tu doktor....
"Ya dktor terima kasih"dady c molly peluk tu dktor...
"Jangan bagi dia tekanan la..."blg dktor...mamy sma dady c molly trus jeling c kelvin..c kelvin pnya ketakutan..xda sgka dia mluah perasaan dia buat c molly bunuh diri...bila dktor kluar,c kelvin kna ceramah...
"Ko dgr tu....kelvin..."blg mamy c molly...trus drg msuk dbilik tpt c molly baring...drg sayang2 la c molly...
"My baby....mamy syg ko..knpa jg ko buat bgini..."
"Kelvin..ko jaga c molly smpai dia sedar..kalu xda!!!ko tau la apa akibatnya!!..."
"Bha angkol..."c kelvin duduk dkerusi dtepi katil..dia tgok c molly...tdur bha c molly..bdengkur lagi...
Mamy sma dady c molly pun kna pggil dktor...c kelvin yg jaga c molly...
Selama dua hari c molly nda bgun..tlebih tidur sd dia...tpi tiba2 dia bangun dan nmpk c kelvin ttdur dtgan dia...gembira c molly...
"Syg...ko jaga sy???"blg c molly slpas dia tau dia d hosp. ..c kelvin tbgun...
"Molly...."
"Sy oky syg selagi ko ada disisi sy....sy syg ko...tanpa ko,xda makna sd hidup sy..."blg c molly...
"Sy...."blm abis c kelvin cakap tiba2, mamy sma dady c molly cakap...
"C kelvin mau btunang sma ko baby...kan kelvin..."blg dady c molly trus tbangun si gajah dgr berita gembira. ..
"Betulka kelvin???"
C kelvin paksa snyum....dia angguk kepala..."Be...be....be...tul..."
"Dady sy suru ka???"c molly tnya...lain mata c molly..
C kelvin tgok dady c molly...ada signal kio dady c molly...supaya c kelvin xda ksi pecah rahsia yg dady c molly yg suru kawin..
"Tda...sy sendri..."
Trus c molly peluk c kelvin..."Dady bila kmi mau tunang????"blg c molly nda kesabaran...
"Tggu ko keluar wad la....sihat dulu...lpas tu mau ambil aki sma odu c kelvin bawa p kikie....brulah kmu btunang..."blg dady c molly...apalgi c kelvin tkejut beruk la dia sbb dia fikir c odu sma c aki xda kna pggil.
"Mcmna laini...."dlm hati c kelvin..gelisah sd dia...c molly pula happy....
C kelvin tiba2 dpt idea...kalu dia sd btunang sma c molly nanti dia bawa balik kg..dsana lah dia akan buat supaya c molly benci dia...hahahahhha....mgkin drg xda jdi kwin kalu c molly yg ksi tggal dia....blg dlm hati c kelvin.....
"Anty...angkol. ..sy ada satu syarat..."
Blg c kelvin"Apa???"dady c molly tnya..drg smua tgok c kelvin...
"Sy mau c molly ikut sy balik kg slpas btunang..sy mau ksi knal sma kwn2 sy..org kampung....mgkin lama2 la..."
"Tapi kelvin..."blg mamy c molly...
"Sy setuju!!!!"blg c molly..dia ingat kali c kelvin btl2 mau ksi knal2 dia sma org kampung tpi c kelvin mau ksi sgsara c molly sma pghidupan kampung..
"Bha dri c molly la asal dia bahagia..."
"Syarat kedua angkol...c molly xda boleh hubung kamu..beerti...dia xda boleh bawa duit atau hp...yalah sy mau dia terima sy seadanya..."blg c kelvin...
"Sy setuju!!"blg c molly...snyum trus c kelvin..
To be continued
YOU ARE READING
Confusing (Completed)
AventuraMengisahkan seorg lelaki yg bnama Kelvin/Kevin mcari kakaknya yg pergi bkerja d bandar dan bjmpa dgn seorang prmpuan bnama Molly... Seorang anak manja yg gemuk dan jg anak org kaya... Cinta hadir dhati Molly bila btemu dgn Kelvin yg sangat kampungan...