#confusing
#silentkillerpart 30 (final)
Mna bha drg c molly pgi ni????..
sebulan satu mggu suda khilangan drg c molly tnpa berita...c jake p sna tpt bapa c rossa p ksitau yg dia mau lapor polis sd..sbb xdapat kna hubung hp drg c rossa.asyik2 org putih shja yg mgangkat😂😂mailbox...
c jake dan c kelvin xda p krja ..drg p sna rumah bapa c rossa...smpai sja sna,bapa c rossa jeling c jake...adoooiii ganas c angkol eii.😂.eksyen la bapa c rossa ni..dia limpas sja drg c jake..dia p dapur..c jake kejar sja bapa c rossa...
"angkol....sy mau p balai polis ni...kalu boleh sy mau angkol ikut sy..."blg c jake..bapa c rossa p ambil parang ddapur trus dia trun dbawah cari tu batu tmpat dia mgasah parang sllu....sna dia buat2 xda dgr smbil mgasah parang...c jake takut2 sda nmpk tu parang punya bkilat tajam..ting!!!!bkilat..silau mata c jake..tambah2 lagi bapa c rossa modus rodus..kamu faham ka tu modus rodus..muka marah bha...
"angkol...mari kita p balai pulisss...."c jake blg..c kelvin sna mnta pinang sma mama c rossa smbil c jake mmujuk knun bapa c rossa...drg mau pgi balai polis bha tu tpi sptutnya family yg pgi lapor..sudalah bapa c molly pun kemaruk misisinta sma c ferna...mna dia paduli c molly..ada anak c ferna kan dia mau sayang2 suda...😂😂
"buat apa p balai..."blg bapa c rossa...
"angkol..satu bulan lebih suda tau drg c rossa hilang...sy kol2 xdapat..."blg c jake..
"abis keridet ko la tu..."blg nogi bapa c rossa..😂😂...
"angkol...ada jg krdt sy ...."
"xda line laitu..."
"angkol..ko xda risau ka c rossa..mcmna dia..dia ada makan ka tda..dia skrg dmna pun kita xdatau..."
"risau jg bha tpi angkol tau dia oky jg dri dcni dia sakit ati sma ko..."mjeling ba bapa c rossa bukan alang2....
c jake trus sedih..dia melutut sd dkaki bapa c rossa...
"angkol....sy rindu bha c rossa...mari kita p balai polis...mari..."
"bangun jake...drg balik jg kalu drg mau balik...drg sna kundasang bha tu.p tgok sapi..tgok kubis."
oops..tbungkar rahsia😂😂"angkol drg dkundsang ka???"
"tdak la...angkol main2 sja bha tu...."blg bapa c rossa trus jalan knun p tandas..takut kna tnya bnyak2...sbb c rossa sd warning jgn ksitau drg...
"angkol.....betulka..."blg c jake...ketuk2 sd pintu tandas..c angkol xda tenteram dtandas BN yg drg dpt....bgegar bha kna ketuk😂😂...
"angkol...keluar....."c jake blg...
"haiya jik...ko ni..angkol xdatau..."gelisah sd bapa c rossa dtndas...bpeluh2 dia sbb ruangan smpit..xda jendela lagi..kepanasan dia...
"angkol...biarlah sy mati ddepan angkol kalu angkol xda ksitau sy.."blg c jake..trus nda sd c jake ksi guyang2 tu tandas biru putih😂😂..c angkol cepat2 kluar sbb mcm serius shja c jake mau p mati...skali bila dia buka shja, c jake pgang2 sd tu parang...
"angkol..ksitau sy..kalu xda sy mati ni..."blg c jake..mnangis2...doi dogo😂😂...
c kelvin sma mama c rossa blari p dekat c jake...
"oroiii...knapa ko mau mati jake...."
"kalu xda c rossa bgus sy mati..."blg c jake...btl2 bukan sd macho.😂😂..lain benar sd gaya dia sbb dtggalkan kekasih...pindik akal c jake ni tau😂..
"bha...ksi ampai tu parang jik..sna bha drg dkundasg tu p sna tmpat anty c rossa...dblg dia mau tenang2 dulu...dia marah la angkol ni ksitau psl ni...xda lah angkol dapat rasa hp canggih..."😂😂😂rupa2nya c rossa rasuah bapanya supaya jgn ksitau c jake...habuan dia hp canggih mala...
YOU ARE READING
Confusing (Completed)
AdventureMengisahkan seorg lelaki yg bnama Kelvin/Kevin mcari kakaknya yg pergi bkerja d bandar dan bjmpa dgn seorang prmpuan bnama Molly... Seorang anak manja yg gemuk dan jg anak org kaya... Cinta hadir dhati Molly bila btemu dgn Kelvin yg sangat kampungan...