#confusing
#silentkillerpart 26
Nda c rossa dpt tdur..tekanan dia...
*********************
awal lagi c molly tbngun..mirop kirop lagi dia..."aik rossa..awal ko bangun..."c molly tnya c rossa..c rossa lgsung xda tdur pun dri smlm...
"molllllyyyyy!!!!!"c rossa tiba2 mnangis ..c molly peluk c rossa...bukan lesbian argh..tpi c molly hrp c rossa tenang sikit lpas dia buat bgtu sma c rossa...
"sy mnta maaf..."c rossa mingud singud...
"kita ni mcm adik bradik sd..apa masalah ko rossa.knpa jg ko mnta maaf??.ksi crta sja sma sy..mnatau sy dpt tlg sikit2...'
"bgini bha molly...c jake suru sy ksi pisah ko sma c kelvin sbb dia mau kawin sma ko...tpi....dia mau kwin sma ko sbb syarikat drg mau bingakarap dblg..dia cakap,lpas dia dpt apa yg dia mau trus dia ksi cerai ko dan kawin sma sy tpi......sy xda sggup khianati ko dan sy xda pcaya sma dia..."c rossa msih mnangis..c molly bfikir kata2 c rossa..ptutla tiba2 c jake balik trus knun mau kna ksi btunang sma sy..blg molly dlm ati...
"xda pa rossa....bgini...soal cinta ko sma c jake..sy akan tolong ko..tpi tlg...jgn pisahkan sy sma kelvin..sy hnya suka dia sturg sja...ko tau lama sd sy mau bahagia kan...ko tau slma ni hdup sy mcmna kan....tq sbb trus trg sma sy..."c molly peluk c rossa kuat2..tharu jg dia sbb c rossa brani ksitau dia..
"siou molly..."blg c rossa trus dia diam..bru tenang hati dia..nda lama dia ttdur..c molly bgun trus dia p cuci muka..masak bekalan dan sarapan..c anty wera time tu sna blkg ksi makan ayam..pgilah c molly bcrta2 sma c anty wera...
"anty...."c molly blg..
"awal bgun..."c anty wera p cuci tgan trus dia duduk dekat c molly..
"sy ada mau mnta pndapat."blg c molly ..trus dia crta la sma anty wera psl c rossa ksi crta...
_
_
_
_
_"idea anty bgus jg..oky..thanks anty...sbb tu sy ksi crta anty smua ni.."
"yolly anty cuma mau ko tau..anty mmg bijak😂.."blg c anty wera tsengih2 pgang gayung...
"bha anty..p la ko sarapan..kjp lagi sy jalan p sawah..."blg c molly...dia msuk dlm ksi sdia apa yg patut smpat dia tgok c rossa dbilik..c rossa tdur lena btl sbb xda tdur smlm..nmpk sgt c rossa tekanan...
"rossa....bngun..."blg c molly...
"arh..."c rossa buka sblh mata..
"ko sni sja la..rehat...xda pyah p sawah...kio...lgpun jari ko tu msih blm oky..."
"xda apa2 ka molly kalu sy xda dtg...sy mgantuk..."
"isss ko ni..tdur la..."blg c molly trus dia jalan...
"jgn susa rossa..sy tolong jg ko nnti..."blg c molly dlm hati...
dia pun mmulakan pjalanan p sawah..jalan kaki sja..utk ksihatan blg c molly..c kelvin sna simpang mcm sllu tggu c molly...
"syg...lama sd ko smpai sini.."blg c molly nmpk kelvin...
"bru ja smpai syg....tapi kan mna c rossa..."
"adeh...smlm dia xdapat tdur kunu.jdi dia xda ckup tdur...ada bha sy mau ksitau ko ni..."blg c molly..dia crta la psl apa yg c rossa crta dan plan dia.
"ngam la tu...sy nmpk c jake bukannya jahat jg...sy oky sja..."blg c kelvin...
drg bketawa2 spanjang pjalanan..tiba2 c kelvin cakap sma c molly...
"syg..lepas abis tuai padi ni sy ingat2 mau tunang ko..ni hsil padi separuh ni..sy jual la bikin tunang ko..."blg c kelvin..c molly tstuck...tkejut sbb nda dia sgka c kelvin btl2 mau tunang dia scpat tu...
YOU ARE READING
Confusing (Completed)
AbenteuerMengisahkan seorg lelaki yg bnama Kelvin/Kevin mcari kakaknya yg pergi bkerja d bandar dan bjmpa dgn seorang prmpuan bnama Molly... Seorang anak manja yg gemuk dan jg anak org kaya... Cinta hadir dhati Molly bila btemu dgn Kelvin yg sangat kampungan...