Confusing Part 18

287 16 0
                                    

#confusing
#silentkiller

part 18

C molly driving balik kk sd d...dlm pjalanan c rossa tdur jdi c molly diam sja...dia cuba utk fokus driving sbb dia tganggu dgn kata2 c ivan tdi.....
"sy lgsung xda perasaan sma dia....bukan snang mau berubah hati...sy pun mau ksi hilang ni perasaan sma c kelvin.tpi xda boleh...."blg c molly dlm hati...smpai sna pekan,c molly bhenti..dia bawa rossa makan...slpas makan c molly smbung lagi driving...smpai la dkk drg krik2..diam terus....dua2 xda mood bcrta sbb kpenatan mnari smlm😂.akhirnya drg smpai dkk...c rossa mau sggah jalan2 dcp..c molly bhenti la sna siring jalan..

sblm drg msuk sna cp,drg tacap2 dulu muka drg pkai bedak..yalah muka mgantuk bha gea dua2...drg msuk la sna centrepoint(cp)ni kali kedua c rossa pgi cp..

tiba2 ada sturg lelaki tlanggar c molly..
"im so sorry..."blg tu lelaki..c molly tgok tu lelaki...

"oky..xda pa.."c molly cakap..dia btl2 knal tu lelaki...JOEY...lelaki yg pnah tolak cinta dia suatu ketika dahulu...

c molly tarik c rossa cpt2 jalan..tpi c joey kejar..
"miss...can I talk with you..."c joey tarik tgan c molly...c molly tgok muka c joey..bikin panas btl blg c molly dlm hati..

"miss...what is your name???"

"im molly...and I need to hurry...excuse me..."blg c molly...skrg baru c joey thegeh2 mau kjar2 dia...c rossa bingung dsitu..hensem jg bha c joey tu..sda hensem smart lagi..tpi c molly lgsung xda layan c joey..

"mari rossa.."blg c molly..c joey tahan jg tangan c molly...

"molly????I have friend name molly but she's very fat...overweight.."dia ketawa kecil..c molly gerigitan dgr yg bgtu..

"oh ya???that not my own bussiness sir...tolong ksi lepas tgan sy.."c molly tarik tgan dia skuat hati...

"I know it's you..who crazy to love me before but you changed...you look...sexy and...gorgeous"

"yes its me...puas ati..but tu dulu....I hate to love you before..that my big mistakes....."blg c molly...c rossa jdi penonton drama btarik2 tangan...

"molly..let me explain..."
😏😏😏c molly snyum siring sja...

"I don't need your explanation mr joey....you are not my type anymore...you suck!!! fucking asshole!!!"c molly tarik tgan dia kuat2 akhirnya tlepas..drg pun jalan dri sna...

tapi joey kejar jg drg..jdi drg macam main hide and seek...tpksa c molly bawa c rossa balik sbb dia xda suka keadaan yg bgtu..so drg balik rumah...smpaI sja druma...

"kenapa bnyak kereta bparking ni???"blg c molly..nda sd sedap ati dia..dia sma rossa msuk sna pintu depan..drg buka sja...

"suprise!!!!!"blg dady c molly....ttulis besar2 HAPPY BIRTHDAY MY PRINCESS MOLLY..c molly tharu btl,dia peluk mum and dad dia...c rossa sna sd mlayan diri sndri nampak makanan bnyak...party befday c molly kna buat...ni la sbb mamy c molly suru c molly balik...bnyak la kazen2 c molly tkjut nmpk perubahan c molly...ada yg gembira dan ada yg benci...
cindy salah seorg,dia kazen molly yg mng hot...dia p dekat c molly..

"wow..my kazen..you look different..."blg c cindy...dia snyum kambing sma c molly...

"Thank you..I know im beautiful more than you...you should scared ogmf my beauty.."blg c molly gerigitan sma c cindy...
marah la c cindy...

"kecewa smpai kurus ker...mna tunang ko yg kmpungan tu..ko kna reject???"blg c cindy..pnya pedas c molly dgr...

"cindy you should go..I dont invite you..."

"but your parents invite me..poor you..."

"yes they invite you but my party,my rules..get lost!!!"c molly tolak dia..hampir jatuh c cindy..c molly ingat masa lalu..bfday dia pun ttp dia kna sindir2,kna pijak2...skrg c molly xda sd biarkan smua tu blaku..

slpas c molly potong kek,dtg la sturg lelaki...

"hai molly...u remember me???"blg tu lelaki...c molly jeling tpi kedua kali dia tgok dia snyum...

"jake???its that you???"c jake snyum...

"I know its you!!!!"c molly peluk dia..gembira c molly jumpa c jake..but who jake????

"stelah sekian lama....."blg c jake..dia peluk c molly...

"napa kurus sda ni..xda cute sd..."

"im miss you...."negi c molly cakap...keluar air mata c molly..nmpk nya ada history c molly sma ni lelaki tau..

c molly bwa c jake duduk sna siring..drg bcerita2..

"bila lagi ko balik saba

h ni..mcmna mexico???"

"bru smpai tdi pagi..oky bha mexico...im boring there without you...cuba teka brapa lama sd sy sna???"

"ko p dsna time kita form 3 jake..jdi sda btahun2 jake..ko lgsung xda contact sy."c molly cubit tgan c jake...
"auch!!!"blg c jake...dia main2..maka bukan sakit pun..

"nah ko msih ingat..."c jake picit hidung c molly...

"awww..."blg molly...

"knpa ko balik ni???"

"aiyah soalan bonus...parents ko xda cakap ka psl sy..???"

"xda pun..."

"sy balik sbb sy mau btunang ni...slpas btunang..sy buka cawangan dcni..jual peralatan muzik.."

"wow..siapa yg btuah tu jdi tunang ko..."

"emm...ko tau jg nanti..."blg c jake tiba2 c rossa kna keliling org...

c molly blari p tempat c rossa..kurangasam c cindy..ingat kan dia suda caw cincaw..msih lagi bha dia sna dan dia tolak2 kpla c rossa...

c molly p ksi bdiri c rossa...
"apa ko buat ni cindy...sggup ko ksi rosak party org!!!"

"dia ni..xda hati2..ksi tumpah sup dbaju sy..tgok basah sd..."
c molly geleng kpla....

"sy sd mnta maaf..."blg c rossa..

"maaf xda dterima...baju ni mahal..bukan kna beli tau..kna hadiah org..."blg c cindy..
c rossa mnangis sd...

"baju ko kotor boleh cuci cindy ..knpa ko suka cari psl sma sy dan kawan sy..."

"tolong sikit..kwn ko yg cari psl sma sy..sudala kmpungan.."

c molly tarik tgan c rossa jalan dri sna..parent c molly pula myesal jemput c cindy..nti c molly kepanas tu dpan drg..drg tau c molly nda suka c cindy..tpi drg jemput jg gea...c jake sna sd marah2 c cindy..

"rossa..siou....c cindy mmg jahat tu..."

"xda pa..sy yg xda hati2..."blg c rossa smbil lap airmata..tiba2 c jake p dekat drg...c rossa sma jake bpandangan mata...

"wow hensemnya...."puji rossa dlm hati...

"molly..sda c bantaton balik tu..."c jake blg...c molly tsnyum....

"siapa ni???"blg c jake tnya c molly..

"sy rossa..kwn c molly..."blg   rossa...dia malu2 ..pinkish sd pipi dia...

"oh sy jake kwn c molly..kwn dri kecil...dulu kami tggal sna..long story kan molly.."blg c jake...

"iya..."blg c molly..

drg pun bcrita2 la..trutama c rossa dan jake...c molly siuk mrindui c kelvin..bnyak mgkhayal..dia ingat psl tu padi bha tu...mau tuai sd...

c jake ni bestfriend c molly dri dulu..dia handsome dan rebutan dskolah..c molly pnah suka sma dia ni dulu tpi c molly buang jauh2 perasaan sma dia sbb dia syg psahabatan drg ..lgpun c molly gemuk bha..dia takut c jake tolak cinta dia..

time drg tingkatan 3 c jake pindah sna mexico sbb nenek dia sna mninggal dan trus dia ikut family mnetap sna....lost contact trus drg..lama jg c molly cuba ksi lupa c jake finally dia lupa jg tpi c jake muncul balik...dia mau btunang lagi tu..sama siapa la agaknya...

To be continued

Confusing (Completed)Where stories live. Discover now