Geciktiğim için özür dilerim arkadaşlar kurguyu toparlamaya çalışıyordum. Umarım bu bölümü beğenirsiniz.
Ama ben birşey farkettim. Biliyorum çok konuşuyorum ama 😂😂 yinede bu konuya açıklık getircem. Şunu farkettim Ahraz ve Akay birbirlerine aşklarını itiraf ettiklerinden bu yana hiç yorum almadım. Yani illak yorum yapmak için aşklarını itiraf etmesinler mi ? O yüzden birazda buna bozuldum haberiniz olsun.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ha bu arada Yağızın ağzından bir bölüm istermisiniz ? Lütfen cevabınızı yorumlarda bekliyorum. 😉😉
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Sınır 15 voteAhrazla konuştuğumuzdan beri aramız oldukça iyiydi. Her geçen dakika daha çok ona aşık oluyordum.
Ama kulağıma fısıldadığı sözlerde aklımdan gitmiyordu. Allah'ım ! Rüya gibiydi resmen !"Bundan sonra "ben sana yakışmıyorum ? Senin kalbine yetemem !" Falan yok Akay hanım ! Benim aşkım ikimize de yeter . Sen yeterki ömür boyu yanımda ol!"
Ölürüm ben bu adama ya ! Canını ver dese altın tepside sunar veririm ! O derece yani !
......
"Yeni projemizin amacı yaptığımız binalarda farklılık katmak Ahraz bey...."
"Canım eline koluna sahip olurmusun !? lütfen !"
"Yoo ben gayet iyyim. :D"
Şimdi diceksinizki bunlar yine ne bok lar yiyor !? Açıkliyim.
Şuan Ahrazla birlikte mimari farklılıklar adlı proje için yapılan toplantıda oturuyorduk. Ama gelip görünki Ahraz ın eli rahat durmayıp belimde geziyordu. Bakmayın öyle ya ! Huylanıyorum ne var bunda !?
Ahrazın eli yine tikimin olduğu yere değince ağzımdan çıkanlara mani olamadım.
"Ananı ! Sssss sevim !"
Tabikide bütün gözler bana toplandı.
Ahraz bunu fark etmiş olucakki ;"Lütfen devam edin Lütfü bey !"
"Senin ağzına ne kadarda yakışıyor küfürler böyle güzelim !"
Yüzüme yapmacık bir gülümseme takıp Ahraza yaklaştım.
"Ben sana ofiste çok güzel birşey yakıştıracağımdan emin olabilirsin sevgilim !"
"Senden gelicek herşeye rağzıyım ve kadın !"
Ay bak yine sıcak bastı !
.....
"Eee Akaycım düğün ne zaman !?"
Gerizakalı bu kız ! Ulan harbi mal ! Hemde katıksız ! Anneannemin yanında birde ! Ayağına sert bir tekme atıp anneannemi işaret ettim.
"Ne düğünü kız ! Kim evleniyor ?!"
Al! Hadi buyur buradan yak !
"Iııı ! Şey anneannecim. Benim şirkette bir arkadaşım var onu soruyor değilmi ! Canım yengem !?"
"Yaa tabi tabi ! Onu soruyordum."
"Kız ! Örnek al milletten ! Turşu bidonu gibi kaldın başımıza ! Evlenecek kurtulalım senden !"
"Ya anneanne ! Ne kadar meraklısın beni evlendirmeye ! "
"Evet anne ! Hem ben yigenimi kolay kolay evlendirmem ! "
"Napcan ! Turşusunumu kurucan !?"
"Kurucam ne var ! Sen git önce kızını evlendir ! 30 yaşına geldi hala evde kaldı. Haberin olsun yakında Pınar 'a göre bidon bulamicaksın :D"
"Aaa olurmu öyle şey Ateş ! Duymasın bak çok üzülür !"
Pınar teyzem Ateş dayımın ikiz kardeşiydi. "Ben gençliğimi yaşamak istiyorum ! "Diyip evlenmek istemiyordu. Şimdide ülke ülke geziyordu.
Anneannem pes etmiş olucakki susup yemeğine devam ediyordu.
......
Kapı çalındığında bilgisayardan başımı kaldırıp seslendim.
"Gel !"
İçeri dayım girdiğinde biraz kenara kayıp yer açtım.
"Ne yapıyorsun bakalım prensesim ?"
"Hiç öyle bakınıyordum. "
"Eee Ahrazla aran nasıl ? İlişkiniz nasıl gidiyor.?"
Aslında bu soruyu Minanın gelip sorması lazımdı ! Görüyor mu şu işi ! Vah vah ! Koskoca Ateş Madenciyide kendine benzetti bu kız !
"İ-iyi dayı nasıl olsun ? Mutluyum,huzurluyum en önemlisi artık acı çekmiyorum. "
Dayım başıma öpücük kondurup yüzümü elleri arasına aldı.
"Senin adına sevindim canım. Sen yeterki mutlu ol ! Benim şu hayatta tek isteğim bu."
"Seni çok seviyorum dayı ! İyikide varsın. "
"Sende güzel meleğim sende."
Dayım tam kalkıp gidecekken geri dönüm yanıma oturdu.
"Yarın Minanın annesi gelicek güzelim. Mine hanımı biliyorsun biraz patavatsız. İdare et olurmu canım ?"
"Olur dayıcım. Hem yarın dışarı çıkıcam."
"Tamam canım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON vs ASİSTAN
ChickLit"Heh! bir bu eksikti !,Bu gidişle şirketi başımıza yıkıcaksın kızım sen ! bas istifayı ! söz istediğin kadar tazminat vericem ! YETER!" "Ben....özür dilerim efendim!