⚜️32⚜️

30.7K 913 147
                                    

ÖNEMLİ OKUYUN !!!

Arkadaşlar direk konuya giriyorum.
Bu bölümden sonra PATRON VS ASİSTAN apayrı bir kurguyla karşınıza çıkacak ! Yani benden söylemesi bence 33. Bölümde bayağı bir zamanı ileriye alıcağım. O yüzden aklınızın karışmaması için biraz ara verdikten sonra okuyun derim 😊😊

Bu bölümü yazarken benimde
içim yandı be 😭😭

Sınır : 100 vote

❤️❤️❤️❤️❤️👑❤️❤️❤️❤️❤️
"Kalk ! Kalk ! Kalk !"

"Ne oluyor lan !? "

"Kalksana kızım ! Sanki ben evleniyorum !? Allah ! Allah ! Ya !"

"Tamam be ! Amma abarttın ha !? Görende yangından mal kaçırıyor sanır !"

"Yaw sen hala konuşuyor musun !?"

"Kalktım be !"

....

Ahrazdan..

"Heycanlı mısın abi ?"

"Yooo."

"Nasıl yooo ? Kaç kere evlendin sanki ?"

"Ne yapim oğlum !? Yeni yetmeler gibi ortalıkta mı koşuşturayım !?"

"Yani ne bilim ? Çok sakin duruyorsun  da şüphelendirici olduyor biraz."

"Tövbe ! Tövbe ! Yağız ! Gitsene abicim karşımdan !? "

Yağız odadan çıkarken beyaz smokinmin son düğmelerini de ilikleyip telefonumu alıp en yakın dostum ve adamım olan Reşatı aradım.

"Buyrun Ahraz bey ?"

"Reşat ! Hallettin değilmi !? Bak aksilik çıkmasın düğünde ! "

"Herşey tamam Ahraz bey !"

"Ne yap ne et ! O iti gözüm görmesin düğünde !"

"Peki Ahraz bey !"

.....

"Yavaş ulan ! Bak vallahi yolacam o kıvırcık saçlarını ha !"

"Ay ! Sus kız sende ! İyyy şu kaşlara bak ! Bana bak kız kaç yıl oldu aldırmıyorsun sen bu kaşları !? Biraz daha kalsa Recep İvedikin kız kardeşi diye dolanırsın ortalıkta !"

"Sanane be ! Beni seven böyle sevmiş ! Alan böyle almış ! Sen kendi işine baksana !"

"Haaa ! Seni alan % 100 hipermetropmuş demekki ! (Yakını görememe 😊 bilmeyen arkadaşlarımız vardır belki.)
"

"Ay vallahi ! Şu cımbızla bir taraflarını yolacağım şimdi ha !"

"Ay kız yetişin ! Katil var burda ! Ay Ahraz cığım yetiş bu karı beni öldürecek !"

"Bana bak Muti misin !? Tuti misin !? Nesin ? Eğer bir daha Ahrazın adını ağzına alırsan ! Şu makasla hadım ederim seni ! Gerçi pek erkeğe benzer tarafında yok ama !"

"Ay sanane be kız ! Bana bak akşama kadar ben uğraşacağım seninle vallahi elimin altındasın ! Yoluveririm o süpürge saçlarını !"

"Sen kendine bak marul kafalı !"

"Süpürge !"

"Marul "

"Süpürge !"

"Marul !"
.....

"Ahraz !"

"Efendim baba ?"

"Gel hele benle bir konuşalım yukarda ."

PATRON vs ASİSTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin