⚜️36⚜️

23.6K 874 43
                                    

Yeni kitabıma bakmayı unutmayın 😊

Sınır : 100 vote

Yorum + yeni bölüm unutmayın 😊

İki genç adam uzun uzun konuşup ,eski defterleri açıp bunca yıl birbirlerine olan kinlerini ,öfkelerini kusmuştu.

Ama hiç kimse Akayın bu durumu öğrendiğinde nasıl tepki vereceğini düşünmemişti.

.....

"Amacın ne senin güzelim !? Neden çıkmıyorsun ? Çok mu hoşuna gitti bodrumda kalmak?"

"Heee ! Çok hoşuma gitti ! Hatta önümüzdeki bir kaç yıl burda yaşamayı düşünüyorum !"

Bana bakan yüzü biran alayla kıvrılıp gülmeye başladı.

Ne kadarda güzel gülüyordu öyle . Ne kadarda özlemişim o neşe ile coşan gülüşünü.

Ama biran bana yaptıkları aklıma gelince herşey tuzla buz oluyordu. Kalbime tekrar bir hançer saplanıyordu.

"Bana güzelim deme ! Şahsen Barlas olarak sana hiç yakışmıyor ! "

"Neden miş ? Kendi yarattığın beni beğenmiyor musun ?"

"Buradan bakılınca yeni bir kişilik değilde,canavar yaratmışım gibi görünüyor . Ha Ahraz -ay pardon Barlas mı demeliydim ?"

Alayla kıvrılan yüzü biranda kaya gibi sert bir hal alıp o hayranı olduğum koyu kahve gözleri biranda siyaha büründü.

Kolumdan tutuğu gibi beni kapattığı odaya sürükledi.
Beni yatağın üzerine fırlatıp kapıyı doğru yürüdü.

Sonra arkasını dönüp bütün öfkesini yüzüme çarparcasına konuştu.

"Beni sen bu hale getirdiğin halde karşıma çıkıpta "kişilik değilde canavar yaratmışım !" Demek sence de fazlasıyla haksızlık değil mi ?! Bundan sonra böyle ! Ya beni Barlas olarak kabul edip mutlu bir hayat yaşayacaksın ! Yada ömür boyu arkanda bıraktığın ölü Ahrazın üstüne her gün bir kürek daha toprak atacaksın ! Seçim senin !"

Diyip kapıyı çarpıp gitti. Ben gerçekten bunları hak etmiş miydim ? Aksine bu hikayede en masum olan kişinin ben olmam gerekirken neden en günahkar kişi ben olarak hissediyordum ?
Sevdiğim adamı bir kere bile dinlemeden bir korkak gibi kaçıp gittiğim için mi ?!

.....

Barlasdan....

Çok mu ağır gelmişti söylediğim sözler onun saf ve temiz yüreğine ? Bu kadar mı canını yakmıştı Barlas olmam ?
Bu kadarı mı ezilmişti benim altımda ? (Fesatlaşmayalım 😂)

Evet ağır gelmişti gerçekleri benim dilimden duymak.
Hissediyordu yüreğim. Onun yüreğinin de nasıl için için kan akıtığını.

.....

Akaydan...

Sabah sabah yanlış duymuyorsam etrafımdaki fısıldaşmalarla açtım gözümü. Çevreme bakındığımda birçok kadın ve hizmetçi başımda bekliyorlardı.

Aklım yerine geldiğinde biranda yerimden fırlayıp karşılarına geçtim.

"Kimsiniz siz !? Ne işiniz var burda !?"

İçlerinden birisi bir adım öne çıkıp konuştu.

"Efendim. Bizi Barlas bey gönderdi. Sizi hazırlamamızı buyurdular."

"Ne için !?"

"Nikah töreniniz için !"

"Yok artık ! Siktir !"

PATRON vs ASİSTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin