MERHABA ARKADAŞLAR DUYURUDA DA BAHSETTİĞİM GİBİ 2 SENE ÖNCE YAZDIĞIM BİR KAÇ ERGENCE HATALAR DAN DOLAYI YAZDIĞIM 2-3 BÖLÜM HİKAYEDE KOPUKLUĞA NEDEN OLDU SİZLER VE BEN BU DURUMDAN RAHATSIZ OLDUĞUM İÇİN BİR ŞEKİLDE DÜZELTMEK AMAÇLI ARAYA YENİ BÖLÜMLER YAZARAK HİKAYEYİ ELİMDEN GELDİĞİNCE NORMAL BİR ŞEKİLDE İLERLETMEYİ AMAÇLIYORUM.
🚫🚫Bölümün sonuna doğru küçük bir ayrıntı var ve bunu sadece şarkıyı dinleyenlerin anlayacağına eminim yorumlarınızı bekliyorum.
(Multimedya 'daki şarkıyla okuyun lütfen 😉)
Genç kız Ay 'ın aydınlattığı karanlık sokakta sarsak adımlarla ilerliyordu. Etrafına göz gezdirmeye tenezzül dahi etmeden karşısındaki ucu görünmez yolda yürürken önünden geçtiği her bir sokak lambasının altında silik silik gölgeler ardında kalıyordu.
Neredeyse yarım saat önce babası ile gerçekleştirdiği can alıcı konuşma onu bayağı bir sarsmıştı. Ama bir yandan da yılların hesabını sormak bir nebze de olsa onu rahatlatmıştı. Genç kızı en çok da gururlandıran şey yıllar önceki korkak,savunmasız,miskin Gürce değilde ,kendi ayaklarının üzerinde durabilen ,cesur bir Akay olarak babasının karşısında durmasıydı ve bu onun şu acımasız hayat karşısında daha da başı dik durmasını sağlıyordu.
Akay çıkmaz bir sokağa girdiğini karşısına çıkan duvar sayesinde fark etmişti. Bir an arkasını dönüp geride bıraktığı yolu izledi. Aklını toparlamayı denedi. Bu gidişle evin yolunu bırak daha nerede olduğunu bile bilmiyordu.
Tekrar arkasını dönüp geldiği yolu takip etti. Karşısına çıkan nöbetçi eczaneyi fark ettiğinde oraya doğru adımladı. Evdekilerin bir hayli telaşlandığını tahmin etmek zor değildi. Hatta eve varınca, onu bir kaç kişi tarafından işiteceği azar bekliyordu. Başı tabi ki dayısı Ateş çekiyordu. Ama ilk olarak birilerine haber vermeliydi.
Az sonra zihninde beliren Barlasın görüntüsü ile Akayın adımları kesildi. Acaba o da onu merak ediyor mudur diye düşünmeden edemedi. Ne çok üzülmüştür diye düşündü Akay . Barlasın ona olan sevgisinden şüphesi yoktu ama araya giren olaylar ve Barlasın geçmişi ikisininde yüreğini incitecek türdendi.Özellikle de son bir sene içerisinde olan olaylar Akayın hem zihnini hem kalbini hemde ruhunu çok yormuştu.
Akay eczanenin kapısını araladığında ilk başta görünürde kimse yoktu. Birkaç saniye sonra ilaç raflarının ardında kafasını tutarak 20 li yaşlarının başında sarışın bir genç bir çocuk belirmişti.Genç çocuk kapının ansızın aralanmasıyla telaştan kafasını dolaplardan birisine çarpmıştı. Eli kafasında kapıdaki kadını görünce kafasını kaşıyan eli duraksadı çünkü genç kadın üzerinde incecik bir gecelik ,çıplak ayakları ve ağladığını belli eden şiş gözler ile oldukça yıkık duruyordu.
"Size nasıl yardımcı olabilirim ?"
Akay ne söylemesi gerektiğini düşünür gibi bir kaç saniye duraksadı ama dağınık olan dikkati ona hiç yardımcı olmuyordu.
"Ş-şey telefonunuzu kullanabilir miyim ?"
"Tabi ama isterseniz önce oturun. İyi görünmüyorsunuz."
Akay gencin gösterdiği ikili koltuklardan birisine oturdu.
Genç adam karşısındaki kadının tepkilerini ölçercesine hal ve hareketlerini izliyordu. Gecenin 12-1 inde bir kadının bu halde ne işi vardı merak ediyordu doğrusu.Akay genç adamın kendisini sürekli izlemesinden oldukça rahatsız olmuştu ki olduğu yerde biraz daha kıpırdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON vs ASİSTAN
Chick-Lit"Heh! bir bu eksikti !,Bu gidişle şirketi başımıza yıkıcaksın kızım sen ! bas istifayı ! söz istediğin kadar tazminat vericem ! YETER!" "Ben....özür dilerim efendim!