Arkadaşlar öncelikle söylemek istiyorum. Tamamiyle kitabım hızla okunmaya devam ediyor. Ama hakettiğim karşılığı alamadığımı düşünüyorum. Şimdi içinizden bağzıları diyecekki ; sanki çokmu güzel yazıyorsun,sanki çok okuyucun oyun varmış gibi falan filan diyebilirsiniz. Haklısınız ama ben yinede istiyorum. O yüzden 20.bölümden sonra sınır koymaya başlıyacam.
Keyifli okumalar.....
Ahrazdan....
1 gün önce....
"Neredesin Ahraz !?"
"Şirketteyim baba."
"Hemen eve geliyorsun !"
"Acil mi ? Yoksa işlerimi bitirdikten sonra gelsem ?"
"Hemen eve dedim !"
"Tamam baba geliyorum."
Allah Allah ! Ne bu şiddet !? Bu Celal !?
Adama bak ya ! Az daha konuşsak laflarıyla dövecek resmen !
Neyse gidelim bakalım.
......
"Hoş geldiniz Ahraz bey ."
"Hoş buldum. Babam içerde mi ? "
"Kendileri bahçedeler efendim. Sizi bekliyorlar."
"Teşekkürler."
Bahçeye çıktığımda babam elinde gazete ile bir sağa bir sola ilerliyordu.
"Ben geldim !"
"Birde utanmadan sırıtıyormusun lan ! Eşşek sıpası !"
"Baba ! Ne bu sinir Allah aşkına?"
"Al ! Alda kendin gör !"
Babam gazeteyi yüzüme fırlatırcasına atıp elime tutuşturdu.
"Ben sana demedim mi ; seni bir kızla daha bar köşelerinde yakalarsam evlendiririm diye !?"
"Ünlü iş adamı Ahraz Atlas ile Ebru Şengül gece geç saatlerde .... barda görüldü.
İkilinin samimi görüntüleri kafada çeşitli sorular bıraktı."Gazetede Ebruyla dans ederken çekilmiş fotoğraflarımız yer alıyordu.
"Bu gerçek değil ! Yani aramızda birşey yok !"
"Ulan ! Sana göre öyle ! Millete göre öyle mi !? Sana bin defa söyledim Ahraz ! Dikkat et dedim ! Ama sen ne yaptın !? Tabiki koca adam triplerine girip beni götüne bile takmadın !"
"Baba deme öyle ! Bak Yağız parti organize etmişti. Gitmek zorundaydım oda o sırada dans ederken çekilmiş işte !"
"Ah o Yağız yokmu ?! Her bok o ibnenin altından çıkıyor ! Ama ben anlamam evleneceksin ! Belki adam olursun !?"
"Baba yapma ! Çocuk işi değil bu ! Evlilikten bahsediyoruz şurada !"
"İt gibi bar köşelerinde sürterken aklın neredeydi ha !? Şimdi mi aklına geldi ciddiyet !? Ben anlamam ! Ev-le-ne-cek-sin !"
Babam arkasını dönüp giderken ağzımdan ne cesaretle çıktı bilmiyorum ama ..
"Ben başkasını seviyorum ! O kızla evlenmem !"
Babam biran duraksasada tekrar içeriye girdi.
Of Allah'ım ben ne yapacağım !? Ben Alkayı seviyorum ! O şeytanla kâtiyen evlenmem ! Bir çaresini bulmalı !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON vs ASİSTAN
Chick-Lit"Heh! bir bu eksikti !,Bu gidişle şirketi başımıza yıkıcaksın kızım sen ! bas istifayı ! söz istediğin kadar tazminat vericem ! YETER!" "Ben....özür dilerim efendim!