Selammmm ! Yeni bölümler karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz !
İyi okumalar.
Yorum+yeni bölüm unutmayın 😉
Sınır 200 vote
Lütfen okurken multimedyadan ki şarkıyla dinleyin. 😙😙
♥️♥️♥️♥️♥️👑♥️♥️♥️♥️♥️İsteme günü...
Şu hayatta mutlu olduğum anlar sanırım bir elimin parmaklarını geçmezdi.
Bu yaşıma gelene kadar bir çok kez karakter ve kişiliğim değişmişti.İyisini,kötüsünü,ortasını,en iyisi ve en kötüsü olacak şekilde ruhum şu fani dünyanın her tonuna boyanmış her duygusunu yaşamıştı.
Hele de alçak kaderimin bana biçtiği kaderde her zaman siyahın en koyu rengine gömülmüştüm.
Ta ki bu güne kadar.
Bu gün,bir sonra ki gün,bir sonraki gün daha ve ömrümün diğer yarısında mutlu ve huzurlu bir geleceğe bir kez daha adım atmaya başlıyordum.
Ve ben bu sefer güçsüz olan taraf değil güçlü olan tarafı seçiyorum.......
Barlasın" 3. "evlenme teklifinin ardından hemen hemen 6-7 gün geçmişti.
Bu süre zarfında pek fazla görüşemesekte sürekli telefonlaşıyorduk.
Çünkü hazırlıklarına dolayı pek fırsatım olmuyordu.Neden mi ? Çünkü Barlas yine gıcıklığını konuşturup benden habersiz nikah tazeleme tarihi almıştı.
Halbuki o kadar da dedim.
"Zaten bizim nikahımız var ! Niye bir daha nikah kıyıyoruz !?"
Diye ama kendisi ise,
"Olsun her seferinde bir şeyleri yarım yamalak yaptık bu sefer tam olmasını istiyorum . Her şey senin zevkine göre yapacağım." Demişti. Tabi bende durur muyum ? Fırsattan istifade hemencecik sordum tabi.
"O zaman beni istemeye gelecek misin ?"
"Tabi ki de geleceğim."
"Tuzlu kahveyi içiririm ama !"
"Yemişim tuzlu kahvesini ya ! Kızım ben senin elinden zehir olsa bile içerim. Yeter ki birbirimize kavuşalım artık !"
Demişti.Ve işte isteme günü bu gündü.
Ama bu sefer anneannemi ihmal etmeyip çağırmıştık.
Yoksa geçen seferki gibi burnumuzdan getirirdi......
"Akay sakin olsana ya ! Amma abarttın ha !"
"Aynen Akay. Sakın ola biraz."
"Offf ne yapayım !? İlk defa isteneceğim."
"Ne demek ilk defa !? Geçen sefer istemediler mi seni ?"
"Yok Sezgiciğim istenmedi."
"Niye ?"
"O zamanlar ilk evleneme teklifini Akay Barlasa etmişti. Ee haliyle bizde Barlası istemeye gitmiştik."
"Yuh ! Kadınlık gururumuzu yerle bir etmişsin Akay !"
"Allah Allah ! Adamın evlenme teklifi edeceği yok- ya da dur aslında etti de ben kabul etmemiştim."
"Ay niye benim haberim yok !?"
" Uçurumun başında salya sümük ağlarken "benimle evlenir misin?" Dedi. Bende dedim ki,
"Fırsattan yararlanıp evlenme teklifinde araya sıkıştırıyorsun, romantik bir evleneme teklifi istiyorum ! " Deyip gitmiştim. Tabi üstüne adamı hem reddedip hemde sinirlendirince bizim evlenme teklifi işi yattı deyip önce ben davrandım."Sezgi ve Mina ya döndüğümde gülmemek için kendilerini zor tutuyor gibiydiler .
"Aman aman tutmayın kendinizi ! Mazallah bir yeriniz şişer sonra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON vs ASİSTAN
ChickLit"Heh! bir bu eksikti !,Bu gidişle şirketi başımıza yıkıcaksın kızım sen ! bas istifayı ! söz istediğin kadar tazminat vericem ! YETER!" "Ben....özür dilerim efendim!