707 x Reader

710 31 6
                                    

na życzenie @KrzakZCzarnobyla
*********************************
- Oi Seven!- krzyknęła [k.w] włosa dziewczyna, machając do przyjaciela.

-Oi [T.i]- odpowiedział Saeyong (rozpocznijmy dramę bo nie pamiętam czy on na pewno tak się nazywał 😂 dop.aut.) śmiejąc się.

-ej nie przedrzeźniaj mnie!- powiedziała lekko urażona.
Jednak po chwili uśmiechnęła się przytulając rudego. Chłopak uśmiechnął się przytulając dziewczynę do siebie.

-Tak słodko, że zaraz rzygnę-mruknął ktoś obok

-Ciebie też miło widzieć Saeran (druga drama dop.aut.)- powiedziała patrząc na białowłosego.

-Idziemy dzisiaj do kina, idziesz z nami- powiedział Saeyong- chociaż wolałbym ten wieczór spędzić z tobą sam na sam... W moim pokoju. Kąkretniej w moim łóżku.- powiedział a ona zrobiłaś się czerwona i zasłoniła twarz dłońmi.

-Zboczona świnia-Mruknęła cała czerwona.

-Ale kochasz z tą świnię-powiedział z uśmiechem

-Nie możesz się oszukiwać [T.I]- powiedział drugi bliźniak

-I ty brutusie przeciwko mnie?- Westchnęła załamania patrząc na Saerana, który tylko wzruszył ramionami.

Tak na prawdę w głębi serca, byłaś zła i smutna. W końcu nie zawsze obchodzi się 17 lat. Jednak nie dałaś po sobie nic poznać. Unknown coś chyba podejrzewał po spoglądał na nią przenikliwym wzrokiem.

~Timie skip~
~3 os. prov~
Bracia przygotowywali się do kina. Saeran patrzył co chwilę na brata.

-Nie zapomniałeś czegoś Saeyong?

-Nie czemu pytasz?

-Tak, się zastanawiam

-Nie martw się! Wszystko pamiętam!

-Ta- mruknął białowłosy.

Po przyjeździe po dziewczynę, ruszyli do kina. Gdy zatrzymali się przed centrum. Rudzielec otworzył drzwi swojej dziewczynie i przepuścił w drzwiach. Odebrali bilety, kupili popcorn oraz picie. Po czym udali się, na sale. Po kilku minutach Saeyong wyszedł mówiąc że musi iść do toalety. Gdy długo nie wracał, dziewczyna zaczęła się o niego martwić. Film zaczął się, ale zamiast tytułem filmu na ekranie pokazały się filmiki oraz zdjęcia, z [T.I] i Sevenem. Dziewczyna Zakryła usta dłonią, ze wzruszenia. Nawet Saeran był zaskoczony. Po chwili do sali wszedł Seven. Podszedł do dziewczyny ubrany w elegancki garnitur. Światła nagle się zapaliły a wszyscy patrzyli na chłopaka. Seyoung podszedł do dziewczyny i klęknął.

-[T.I] kocham cie najbardziej na świecie. Nigdy cię nie opuszczę... Za nic, dla nikogo i niczego. Bo ty jesteś moim światłem w ciemności, latarnią w sztormie, życiem w pustce, spokojem w chaosie, uśmiechem w depresji... jesteś pięknym aniołem w tym ziemskim piekle...- powiedział patrząc prosto w oczy dziewczyny- Dlatego mam do ciebie tylko jedno pytanie.- sięgnął do kieszeni swojego garnituru i wyciągnął czarne pudełeczko, otworzył je a w środku znajdował się pierścionek z zielonym brylantem. (pacz media dop.aut.)- Czy uczynisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną na świecie i wyjdziesz za mnie?

[K.W] włosa nie miała pojęcia co powiedzieć, patrzyła zaszklonymi oczami na chłopaka. Po chwili rzuciła się na niego krzycząc

-Tak!- Saeyong Pocałował dziewczynę w usta, i założył na jej palec pierścionek.

Cała sala zaczęła bić brawo. Seven pokazał kciuka do góry.
Po chwili wszyscy usiedli, a film zaczął się. Jednakże był tak nudny, że dziewczyna zasnęła po kilku minutach. Tak samo jak Saeyong.

***********************************
NARESZCIE OFICJALNIE WRACAM NA WATTPADA!
Kto tęsknił 😘😘

One Shoty z anime [Zamówienia Zamknięte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz