Hayalim

154 16 6
                                    

Bazen düşünür insan şimdiki ben olmak istediğim yerde miyim.. Yoksa daha yolun başında mıyım diye.. Ama bazılarının bunları düşünmek için boş vakitleri bile yoktur Miray'ın hayatında düşünmesi için bol vakti vardı fakat o annesinin gereksiz dediği dans, vokal ve rap üzerinde saatlerini harcayarak gününe devam ediyordu belki de günlerini saatlerin boşa harcıyordu Miray.. ama onun önceden düşünerek kurduğu hayaliydi Miray'ın ailesi veya yakınları bu hayali hayal olarak onaylamasa da Miray hırs ederek ailesine neler olabileceğini neler yaşanacağını göstermek istiyordu... Yine böyle umutlu hayallerle dolu bir güne uyandım diyerek koşar adımlarla dans pratik odasına girmiştim fakat grup olarak sözleştiğim arkadaşlarımın hala gelmediklerini gördüğümde biraz moralim bozulsa da yanımda dans edenlere belli etmeyerek dans etmeye başladım. Kısa bir süre sonra telefonuma gelen mesajla hayal kırıklığına uğrayarak dans etmeyi bırakarak yere çömelmiştim.. ''En azından önceden söyleyebilirdin bende ona göre seçmelere katılmak için kendime üye bulabilirdim ama yine de sağ ol seçmelere  dört gün kala beni ektiğini haber verdiğin için '' diyerek geri cevap göndermiştim telefon numarasını engellemeden önce..

Uzun bir süre çömeldiğim yerde düşünmüştüm.. yarışmaya üç kategoriden oluşacaktı şarkı söyleme konusunda pek korkum olmasa da rap ve  bireysel dansta o kadar iyi olduğumu düşünmüyordum bu yüzden grup kurmuştuk arkadaşlarım arasında ya da sadece ben arkadaş olduğumuzu düşünüyordum diye içimden geçirirken aklıma küçük bir fikir gelmişti  başvuru yaparken en fazla  sahnede iki defa gösteri yapabileceğimiz yazıyordu bu demek oluyordu ki ya dans ederken şarkı söylüyecektim yada rap yaparken dans etmem gerek diye düşünmüştüm başlarda ama şimdi ki fikrim daha çok hoşuma gitmiş olacak ki telefonumu elime alarak hem rap sözü olan hemde vokal olan şarkılara bakmaya başlamıştım.. Kısa bir sürede işte bu şarkı olmalı diye düşünerek sözlerine aşina olduğum şarkı sözlerini söylemeye başlamıştım..
INFINITE Paradise

Sonsuza Kadar (ALWAYS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin