Görüldü

31 6 2
                                    

Hyuna ile birlikte kahvaltı yaptıktan sonra salona doğru ilerledik. Uzun süredir görüşmediğimiz için birbirimizin hayatında olan biten şeyleri anlatmaya başlamıştı ikimizde kimi heyecanlı kimi mutsuz olan olayları anlatırken telefonuma gelen mesaj sesini duymamla telefonuma yönelmiştim fakat Hyuna ile olan konuşmamızı böler diye düşünürken Hyuna "bence bakmalısın önemli bir şey olabilir" diyerek masanın üzerideki telefona bana uzatarak kendi telefonuna bakmaya başlamıştı.
Gelen mesajları okumaya başlamıştım.
İlk mesaj da Ben Jimin yazıyordu. Evet o Jimin'miş aka hangi Jimin diye düşünmeye başlamıştım ki ikinci mesaji okuduğunda gözlerim yavaştan açılmıştı "sen sormadan ben söylüyüm BTS'ten Park Jimin sanırım şimdi oldu" yazan mesajı okumayı tamamladığımda gözlerim yerinden çıkıcak gibiydi ama heycanımı gören Hyuna elimden telefonu almasıyla mesajları okuyarak Jimin'e mesaj atması bir olmuştu. "Selam tanıyamadığım için üzgünüm en kısa sürede sözleşme imzalamaya gelicem bekle beni" yazılı mesajı göndermemesi için ne kadar çabalasam da mesajı çoktan Jımin'e atarak kaçmaya başlamıştı. Bir umutla mesaj gitmemiştir diye düşünerek telefonu elime aldığımda mesajın gitmesine üzülmem yetmezmiş gibi Jimin mesajı görüldü yapmıştı bile. Görüldü yaptıktan kısa bir süre sonra mesaja çevap olarak "Seni bejliyor olacağım.. Kendimi affettirmem gerek." diyen mesajı okuduktan sonra Hyuna'nın odasına doğru giderek onu yakalamaya çalışıyordum..

Sonsuza Kadar (ALWAYS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin