Sahne Senin

66 11 3
                                    

Seçmelerin yapıldı odaya girdikten sonra adımın yazılı olduğu yere oturarak sandalyenin üzerinde bulunan adımın ve üzerinde onyedi numara yazılı olan çıkartmayı çıkararak tişörtümün üstüne yapıştırdıktan sonra onbeş numaralı stajer sahneye diyen adamın sesini duymamla birlikte kalp atışlarım bir anda hızlanmaya başlamıştı sakinliğimi korumam gerekiyor diye düşünmeye başlamıştım fakat jürilerden adının Rapmonster olduğunu öğrendiğim jüri stayere seslenerek "diğer yarışmacılara yaptığımız gibi sizinde bizim seçtiğimiz bir  şarkıyı söylemelisiniz lütfen kutudan bir sayı seçiniz" dediğinde Jürünün ne saçmaladığını düşünürken heycanım daha da artmıştı. Kısa bir süre sonra sıra bana gelmişti fakat ayaklarım ileri ileri giderken vücudumun kalan kısmı geri gitmem için bana emir veriyordu ya da yalvarıyorlardı ama artık çok geçti sahne benimdi sahnede olan stajer bendim kısacası finali yazıcak kişide ben olucaktım olmalıyım diye düşünerek seçtiğim şarkıyı söylemeye başlamıştım. Şarkıyi söylerken hiç bir sorun yoktu dansta da bir sorunla karşılaşmamıştım. Bu yüzden fazla rahatlmamıtım ve mutluydum kendi kısmımı atlattığım için derken adının Rapmonster olduğunu öğrendiğim jürü tekrar konuşmaya başlamıştı "lütfen önünüzdeki kutudan bir sayı seçiniz" demesiyle yavaşça ve içimdeki yalvaran sese kulak vermesi umutuyla elimi kutuya koyarak bir sayı seçmiştim.. Kutudan çıkan sayıyı gördüğümde iyiydim taki altındaki şarkının adını görene kadar şarkıyı severek dinliyebilirdim ama söylemek imkansız diye düşünürken her şey bir anda olmuştu bütün yalvarışlarım son bularak elime verilen sözlerle birlikte rap ağırlıklı olan şarkıyı söylemeye başlamıştım bile çoktan...

Sonsuza Kadar (ALWAYS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin