Sakin Ol

14 4 1
                                    

Ceonun odasına girmeden kısa süre önce Jimin'e mesaj atmıştım "sanırım çok heyecanlıyım ve bir şeyler imzalamaya karar verdim" dedikten sonra ceonun odasına girerek sözleşme ile ilgili şeyleri okuyarak konuşmaya başlamıştık bu sırada Jimin mesaj atmıştı fakat konuşmanın arasında telefonla ilgilenmem yanlış bir şey olduğu için telefonu kapatarak masanın üzerine koyarak sözleşme hakkında konuşmaya devam etmiştik.. Bir süre sonra kapının çalması ile içeriye Jimin girmişti. Ceo ne oldu Jimin bir şey mi oldu dediğnde Jimin kekeleyerek yok sanırım yanlış kapı dans odasına gidiyordum diyerek odadan çıktı. Kısa bir süre sonra sözleşmeyi imzalayarak dışarı çıktığımda Jimin oturduğu koltuktan kalkıp bana doğru gelerek elini uzatmıştı başta bunun ne demek olduğunu anlamasamda " Aramıza hoşgeldin" demesiyle elini sıkmıştım..
Jimin elimi sıkarken tarlı gülümsemesine devam ederken "hadi gel üyelerle tanıştırıyım seni" diyerek beni dans odasına doğru çekmeye başlamıştı.. Dans odasına girdiğimde içerideki kişiler tanıdık gözükse de isimlerini bilmiyordum. Sonra hafızamı kısa bir süre yokladıktan sonra yeşil saçlı çocuk yavaş yavaş bana doğuru yaklaşırken arkadan bir ses gelmişti "Haa sen sandeviç katili" Suga bak bu sana bahsettiğim katil dediğinde şaşkın bir o kadar da anlamsız şekilde Jimin'e bakarken Suga bir anda gülmeye başlamıştı..

Sonsuza Kadar (ALWAYS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin