arkadaş

31 9 4
                                    

han nehri boyunca Sauna ya doğru olan yolda yürümeye başlamıştım taki arkamdan bana dokunan sıcak eli hissedene kadar..
Elin dokunmasıyla tedirgin olmaya başlamıştım ama bunu gizlemeye çalışarak arkama dönmüştüm. Döner dönmez arkamda bana sırıtan Hyuna ve sevgilisini gördüğümde Hyuna ya sarılarak ağlamaya başlamıştım bir anda ona olan özlemim ya da şuan da bulunduğum durum buna neden olsa da ona sımsıkı bir şekilde sarılmıştım sakinleşene kadar..
Kısa bir sürede kendimi toparladıktan sonra bir cafe ye giderek başımdan geçen olayları anlatmaya başlamıştım Hyuna'ya en ince ayrıntısına kadar anlattıktan sonra Hyuna beni teselli etmeye çalışarak "dert ettiğin şeye bak vu olay olduğunda ilk beni aramalıydın en iyi arkadaşlar ne için sanıyorsun" dedikten sonra beni kaldırarak cafeden çıkararak evine doğru olan yolda kolumdan çekiştirerek eve doğru ilerlemiştik..
Kısa bir süre de eve vardıktan sonra Hyuna sevgilisinden ayrılırken ben de o arada uzaklaşmaya çalışırken yakamdan tutarak " sen nereyr küçük hanım" diyerek yakamı bırakmadan eve sokmuştu çoktan. Eve girdiğimde ayrıntılı bir şekilde bighit seçmelerini anlattıktan sonra bana büyümüş gözlerle bakarak "seni şanslı kız" dediğinde nerem şanslı dediğimde "Jimin senden özür dilemiş hem se bir kere değil iki kere sen hala nerem şanslı de dur" dediğinde "onun hatasıydı dilemeliydi yani pekte şanslı değilim" dediğimde bana bakarak "sanırım uykusuzluk sorunu çekiyorsun bu yüzden saçmalamaya başladın" dedikten sonra ayaklanarak odasına doğru ilerlemişti.. Odasına vardıktan kısa bir süre sonra "İyi geceler Luck girl" diye bağırdıktan sonra uykuya daldığını hissederek gözlerimi yumarak uykuya dalmıştım.. Uykuya dalmadan önce telefonuma gelen mesaj sessini duymuştum fakat uykuya yenik düşerek mesajı aldırmadan derin bir uykuya dalmıştım..

Sonsuza Kadar (ALWAYS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin