5.BÖLÜM: "OYUN DAHA YENİ BAŞLIYOR!"

50 8 12
                                    

Bölüm şarkısı Blue Foundation- Eyes on fire.

Keyifli okumalar!♡







Ödenmesi gereken bedeller vardır, hep. Hiçbir şey karşılıksız değildir ve eninde sonunda yapılan iyilik de kötülük de hak ettiğini geri alırdı. 

Ve o kadın hak ettiklerinin karşılığını önce burada, bu dünyada, onun elleri arasında almalıydı. Sonra ebedi cezası tanrı tarafından verilecekti. Lakin şuan o kadının elleri arasından kayıp, en basit şekilde oyunu bitirmesine izin veremezdi Demir. Bu kadar kolay kurtulamazdı o fahişe.

Hızla yoğun bakım ünitesine koşan doktor ve hemşirelerden sonra endişe dolu bir ifade ile onların arasında koşan Süleyman Beyi gördü. Tam onun yanından geçecek olan adamı son anda tuttu ve ne istediğini çok net anlaşılacak şekilde belirtti.

"O kızı hayatta tut doktor."

"Demir, elimden geleni yapacağım. Şimdi lütfen-"

"Elinden gelenin fazlasını istiyorum," diye mırıldandı ama ses tonu bağırıp çağırsa, ancak bu kadar ürkütücü olabilirdi.
"O kız hayatta kalmalı."

Bu kadar netti.

O kız hayatta kalmalıydı.

🔥

Süleyman Bey hızla Ece Su'yun yanına koştu ve monitördeki değerleri okuyan hemşireyi dinlerken ayni zamanda kızın hastane elbisesinin önünü açıyordu.

"Kalp ritmi yüksek oranda düzensiz, kan basıncı düşüyor, nabız düşük!"

"Baba."
Babasının peşinden koşup Yoğun bakım ünitesine giren Cenk korkuyordu. Gerçek anlamda korkuyordu.

Demir'in daha birkaç dakika önce dışarıda bekleyişini ve babasını köşeye çekip Ece'nin hayatta kalmasını ne karar kesin bir dille belirttiğini hatırladı.

"Hemen defibrilatörü hazırla!" Hiç bakmadığı halde Süleyman Bey ona hitaben bağırmasıyla hızla şok aletine koştu.

Kalbin yanlış zamanda uyarılması ve uyaran sinyallerin (aksiyon potansiyelleri) rasgele uyarımları sonucunda kalp kasları düzensiz ve normalden hızlı bir şekilde kasılmaya başlar. Sonuç olarak kalp, vücudun ihtiyaç duyduğu miktarda kanı pompalayamaz hale gelir. Kalbin girdiği bu duruma “fibrilasyon” adı verilir tıpta.

2 tip fibrilasyon vardır. Kulakçık (atrial) fibrilasyonu ve karıncık (ventriküler) fibrilasyon.

Bunlardan daha tehlikeli olan ventriküler fibrilasyon, hemen müdahale edilmezse hastanın ölümüne sebep olabilirdi. Kalp girdiği bu durumdan vücudun geri besleme kontrol sistemleri vasıtasıyla kurtulamazsa, bu düzensiz kasılmaların durdurulup kalbin yeniden düzenli kasılmaya başlaması sağlanmalıdır. Bunun için, kalbe “karşı şok” adı verilen bir şok uygulanır. Bu işleme defibrilasyon, kullanılan cihaza ise defibrilatör adı verilirdi.

Süleyman Bey de şuan bu durumda kalbin kendi kendini kontrol altına alamayacağını biliyordu. Eğer hiçbir şey yapmaz, yapamazsa birkaç saniye sonunda hastanın beyin ölümü gerçekleşecekti.

Gelen defibrilatörle aletin iki adet şok kulplarını aldı ve oğlunun kayganlaştırıcı jeli sürmesinden hemen sonra hastanın üstüne eğildi.

"150 joul!" dedi yüksek sesle.

"150 hazır!" dedi ayni ses desibeliyle.

Hastanın kalbine yakın yerlere yerleştirdiği elektro şokla bir saniye durdu ve derin bir nefes aldı.

ALTIN VURUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin