Bianca
'Kate heb je paracetamol?' Vraag ik kreunend.
'In de keuken.' Mompelt Kate zachtjes.'Je kan opdonderen nu.' Zeg ik droog tegen de jongen die naast me ligt.
'Oh, ik dacht dat we nog even-'
'Nee, ga ons huis uit!' Roep ik.
'Oké oké.' Zegt de jongen. Hij staat op en trekt snel zijn kleren aan, hij zet zijn bril op en haalt een hand door zijn blonde krullen.
'Ik hoop dat we elkaar nog eens zullen zien.' Zegt hij dan glimlachend.
'Ik niet, doei!' Roep ik.Hij loopt snel ons huisje uit.
'Mijn god, Bibi je had toch wel een knappere kunnen kiezen?' Vraagt Kate grijnzend.
'Toen ik al die shotjes gedronken had, leek hij op een god. Blame it on the drink.' Zeg ik en ik trek snel een t-shirt aan, loop naar de keuken en neem een paracetamol.
'Ik hou hiervan, ik wil niet meer terug naar Amerika weet je?' Zegt Kate vrolijk.
'Nu snap ik waarom iedereen zo'n fan is van Ibiza.' Zeg ik lachend.
'Wat gaan we vandaag doen?' Vraagt Kate.
'Ik ga mijn haar verven weet je nog? Ik wil het bruin hebben.' Vertel ik.
'O ja! Maar niet voor altijd toch?' Vraagt Kate.
'Nee, gewoon een paar weken en dan doe ik het weer helemaal blond.' Zeg ik.Kate heeft ook t-shirt aan.
Zij is heeft zeker ergens iets gedaan met een of andere jongen in een steeg.
Echt iets voor haar.'Niet te geloven... hoeveel jongens heb jij genomen?' Vraagt ze lachend,
'Zes ofzo.' Zeg ik lachend. 'Jij dan?' Vraag ik.
'Als jij er al 6 hebt gehad, dan heb ik er zeker een stuk of 20 gehad.' Zegt ze lachend en ik begin ook te lachen.Ik pak een pakje sigaretten en pak er eentje uit. 'Wil je ook?' Vraag ik.
'Yess!' Roept Kate. 'Ik heb het echt even nodig.' Ze steekt het aan en inhaleert diep.'
'Ben je al over Jason heen?' Vraagt Kate dan voorzichtig.
Er schiet gelijk een gevoel door me heen die ik niet kan bevatten bij het horen van zijn naam.'Natuurlijk ben ik over hem heen.' Zeg ik.
'Zeker weten?' Vraagt Kate.
Ik knik en begin te roken.'Jason kan naar de hel! In feite, wie ís Jason?' Vraag ik grijnzend.
Kate grijnst ook.'Voordat jij je haar gaat verven gaan we nog even zwemmen.' Zegt Kate.
Ik knik.Ik gooi de sigaret weg en loop onze kamer in om een bikini aan te doen.
Kate pakt haar blauwe eruit en ik mijn rode.'Er zijn hier meer Amerikanen dan ik dacht.' Vertelt Kate.
'Ja I know die jongen die net wegging was ook een Amerikaan.' Zeg ik.
Ik pak mijn handdoek en Kate die van haar.'Zullen we?' Vraagt Kate blij.
Ik knik. 'Lets go.'Ik weet niet of jullie de personages nog herinneren, maar dit zijn de hoofdpersonen, Bianca en Kate.
Bianca
Leeftijd:18
Heeft een tweelingzusje
Brutaal, eigenwijs en heel slim
Gaat naar: universiteit Yale
Kate
Leeftijd: 18
Heeft een tweelingzusje
Brutaal, eigenwijs en heel erg slim
Gaat naar: universiteit Yale
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...