Bianca
De jongen waarmee ik gisteravond mee geslapen heb, rent snel weg met zijn t-shirt nog niet eens aan nadat ik hem weg heb gejaagd.Ik wil naar de keuken lopen om ontbijt te maken maar dan hoor ik Kate weer overgeven.
Ze is nu al twee weken zo, meestal gaat het goed de rest van de dag, maar in de ochtend is ze heel misselijk, en ze heeft verschrikkelijk veel last van stemmingswisselingen.'Denk je niet dat het beter is als we naar de dokter gaan?' Roep ik.
'Ja goed idee, kan jij Spaans? Want ik heb niet opgelet tijdens de lessen.' Zegt Kate.
Daar heeft ze een punt.
'Wikipedia heeft vast wel een antwoord voor ons!' Zeg ik dan.
'Vertel me maar gewoon wat je voelt en ik ga het proberen op te zoeken.' Zeg ik.Kate knikt.
'Nou ik elke ochtend wordt ik wakker en voel ik me vreselijk misselijk, en om maar over m'n tieten te beginnen! Ze doen pijn! En ik heb ook geen idee hoe ik me voel, en dan heb ik weer last van m'n rug, maar ik ben niet eens ongesteld, nu ik erover na denk ben ik over tijd, maar ja-'Kate ratelt maar door over hoe kut ze zich voelt en dan voel ik me opeens ook misselijk worden.
'Kate ik denk niet dat ik hoef te googelen wat er met je aan de hand is, je bent fucking zwanger!' Roep ik.
'Helemaal niet! Bitch waar praat jij over?' Zegt Kate verveeld.
'Oh ja? Nou laat me dan zwangerschap symptomen opzoeken!' Zeg ik en type het in.
Alles wat Kate heeft opgenoemd krijgen we te zien.'Nee.' Zegt Kate vastberaden.
'Nou weet je wat? Ik koop nu gelijk een test en dan kan jij met je eigen ogen zien dat ik gelijk heb.' Zeg ik en ik kleed me snel om, een simpele korte broek met een hemd, ik heb geen zin om een bh aan te doen, maar meerdere meiden lopen zo.
Ik stop 50 euro in mijn tas, gewoon voor het geval.'Ik kom er zo aan babe en doe rustig aan!' Roep ik.
Kate knikt werpt me een handkusje toe.Snel loop ik naar de supermarkt en zoek naar zwangerschapstests.
Ik kniel en bekijk welke ik het best kan nemen, sommige zijn goed koop, iets té goed koop, en die vertrouw ik daarom ook niet.
Een stomme regel van mijn moeder, alles wat goedkoop is moet je niet vertrouwen, en jammer genoeg is dat me bij gebleven.'Je gaat me toch niet vertellen dat je zwanger bent he!' Roept een stem.
'Jason.' Mompel ik boos.
'De enige echte prinses, vertel eens ben je echt zwanger?' Ik draai me kwaad om naar hem, zijn bruine ogen staan neutraal, maar als ik die blik een paar maanden geleden zou zien had ik kunnen zweren dat het bezorgdheid was, maar het Jason, dat is dus niet mogelijk.'Het zijn jouw fucking zaken niet wie er nou zwanger is.' Roep ik kwaad.
'Je bent wel wat agressiever geworden he, geen probleem, ik hou wel van badgirls.'
Ik moet goed mijn best doen om mezelf te controleren en hem niet heel hard te slaan.
'Wat doe jij hier anyway? Stalk je mij ofzo?' Vraag ik geïrriteerd en ik begin weer te zoeken naar een goede test.
'Nou deze supermarkt is voor iedereen, had ik dat gisteren niet al gezegd? Ik mag hier dus zijn.'
'Mja, je beseft toch wel dat je bij de vrouwenafdeling staat.' Zeg ik en ik pak een test die 30 euro kost, hij kan je gelijk laten zien hoeveel weken je bent, dat lijkt me wel handig.Ik sta op en haal een wenkbrauw op terwijl ik Jason kwaadaardig aankijk.
Jason kijkt ongemakkelijk om zich heen.
Om ons heen staan zwangerschap testen, en tampons en maandverbanden in alle soorten en maten.
De supermarkt is ook best klein, en ja hoor, Jason kijkt opeens heel benauwd.Hij loopt snel naar een andere afdeling en ik begin hard te lachen en loop hem achterna.
'Holy shit!' Mompelt Jason. 'De nachtmerrie van elke jongen.'
Ik heb inmiddels tranen gekregen van het lachen.
'Haha heel erg grappig.' Mompelt Jason verveeld. 'Ik ben weg.' Zegt hij dan met in zijn handen een pak condooms, O dat hoefde ik dus niet te zien.
'O ga je weg! Eindelijk!' En ik begin op en neer te springen.
'Je gedraagt je echt als een-' maar Jason haakt en zijn ogen worden groot.
Ik sta stil en kijk waar hij precies naar.
SHIT ik heb géén bh aan, en liep net vrolijk op en neer te springen voor Jason!
Ik voel hoe mijn wangen rood worden en nu is het Jason die begint te lachen.
'Niet meer zo vrolijk he prinses?' Zeg hij lachend.
'Fuck off.' Mompel ik beschaamd.
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...