{021}

278 14 0
                                    

Kate
'Ik heb de érgste kater ooit!' Mompel ik.
Ik loop met zonnebril door het huis, vader is weggegaan met vrienden en dus zijn Bianca en ik alleen thuis.
Bianca is heel stil, ook een kater.

'Bianca! Bianca?.' Ze reageert niet.
Ik loop de trap op naar boven en neem de tijd, ik heb geen zin in teveel beweging.
Het plan om uit te gaan is duidelijk doorgegaan, maar zoals altijd heb ik de volgende ochtend spijt dat ik zoveel gedronken heb.

Wanneer Bianca haar kamer eindelijk bereik open ik de deur en roep haar.
'Bianca?' Roep-fluister ik.
'Niet zo hard verdomme!' Roept ze kwaad terug.
Ze zit rechtop in bed, met de gordijnen dicht, en toch nog een zonnebril.
Ze zit gestrest op haar telefoon.

'Shit man! De hele tijd zit je op je telefoon! Wat is er nou?' Vraag ik geërgerd, gisteren zat ze de helft van de tijd op haar telefoon met een grote frons, ik moest haar wel 10 shotjes geven voordat ze eindelijk losging en haar telefoon met rust liet.

'Ik moet gewoon even shit regelen oké?'
'Whatever' mompel ik en ik loop naar mijn eigen kamer.

Mijn telefoon trilt een paar keer op mijn bureau, wie appt mij zo vroeg in de ochtend?
Ik kijk hoe laat het is 13:45.
Laat maar.

Tyler: Heyy heb je al met Bianca gepraat?

U:ja, ze wilt niet. 🤷🏼‍♀️

Tyler: fuck, Why?

U: je weet wel, haar ex-vriendje en haar ex-vriendinnen, ze wilt gwn niet Idk.

Tyler: het is al bijna nieuwjaar man, we moeten smenn vieren
Tyler: samen**

U: Ikow, maar ze wilt niet, laat dr.

Tyler: nee, ik wil deze shit opgelost hebben, Jason heeft allemaal wraakplannen op
Bianca en shit

U: praat anders zelf met dr, ze luistert niet naar mij

Tyler: maar wel naar mij dan?

U: weet k veel, probeer t gwn. K moet gaan, kater

Tyler: Byee 😘

Ik zet mijn telefoon uit en wrijf over mijn slapen.
Ik heb geen zin om met Tyler te praten, ik wil even met niemand praten, mijn hoofdpijn maakt me gek en ik heb al 4 paracetamol gehad.
Ik ga liggen en denk na over wat Tyler gezegd heeft, en hoezo stuurt hij mij kusjes? Raar joch.

Ik kreun, gelukkig is het vakantie.
Over een paar dagen is het oud en nieuw, hoe gaan we deze shit regelen.
Ik wil wel goedmaken met iedereen aangezien ik toch niet echt ruzie had, maar toch.
Bianca wilt niet, maar Tyler heeft gelijk.
Jason en Bianca hebben alleen maar wraakplannen op elkaar.
Hopelijk lukt het Tyler...

HatersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu