Oké ik heb besloten dat het ik het saai vind om te hele tijd te wachten tot het nieuwjaarsfeest, want ik weet al precies wat voor dingen er gaan komen.
Dus nu, in dit hoofdstuk heeft Kate al met iedereen gepraat, aan Bianca verteld en haar overtuigd om toch mee te gaan.Btw extra lang hoofdstuk vandaag x
Bianca
Onbekend: bijna nieuwjaar, k heb zin, jij?Ik rol mijn ogen en negeer hem.
Ik heb zo geen zin in hem.Ik zet mijn make-up.
Ik heb zo geen zin om Jason te zien.
En al helemaal mijn ex vriendinnen, of mijn ándere ex Tyler.
Fuck nee.Maar Kate liet me niet met rust en dus ga ik mee.
Het is nu half 6.
Kate is natuurlijk allang klaar.'Schiet eens op.' Zegt Kate vrolijk en ze loopt mijn kamer in.
Ze heeft een donkerblauw jurkje aan dat boven haar knieën komt, haar haar is los en gestyled, en ze bijpassende donkerblauwe hakken aan.
Haar nagels heeft ze lichtroze gelakt wat heel mooi staat bij de rest.'Wauw Katie, zo mooi zie jij eruit.' Mompel ik en ik ga verder met mijn lippenstift.
'I know.' Zegt ze zelfverzekerd.Mijn jurk is juist donkerrood, mijn hakken ook en mijn lippenstift.
Ze bekijkt me eens goed.'Wat zijn je plannen met je haar?' Vraagt ze.
'Gewoon zo laten.' Zeg ik. Ook mijn haar is stijl.
Kate knikt goedkeurend en gaat op mijn bed zitten.'Nerveus om Jason te zien?' Vraagt ze.
'Nah, ik heb gewoon geen zin, ik ben niet nerveus.' Maar dat was niet waar.
Ik voelde me jammer genoeg nog heel erg aangetrokken tot hem, maar dat mocht hij niet weten, ik haat hem, en onze oorlog is nog lang niet over.'Waarom ga je eigenlijk zo opgedoft?' Vraagt ze verder. 'Wil je JayJay soms iets bewijzen?' En ze grijnst.
'Ik ga zo omdat ik daar zin in heb, wat is jouw excuus dan?' Vraag ik en ik bekijk mijn mascara nog eens goed.'Oh niks.' Zegt Kate met een rode kleur op haar wangen en ze bekijkt haar telefoon.
Kate
Fuck.
Zie ik er zo opgedoft uit? Het valt wel op, misschien moest ik toch voor zwart gaan.
Maar Tyler zei toch dat zijn Favo kleur blauw is? En dan het liefst donkerblauw?
Ik bekijk mijn apps en zie Tyler meerdere keren staan.Tyler: heyyy al aan het klaar maken? X
Ik glimlach.
'Wie appt jou?' Vraagt Bianca nieuwsgierig.
'O gewoon.' Mompel ik.U: jaaaaa, al klaar, wachtend op Bibi.
Tyler: ik ben ook al klaar wachtend op Jason.
U: volgens mij willen ze elkaar vanavond laten zien hoe mooi ze wel niet zijn😂
Tyler: daarom🙄
Ik ga naar Snapchat en maak een paar selfies voor mijn verhaal.
'Ik ben klaar.' Zegt Bianca heel zelfverzekerd, ze ziet er ook heel mooi uit.
'Nou me 2 zullen we alvast gaan?' Vraag ik ongeduldig.
'Waarom zo'n haast, of heb je toch een Crush op Nash?' Vraagt ze plagend.
'Nee, ik heb een Crush op niemand.' Vertel ik.
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...