Bianca
'Nou ik weet het niet, waarom vertel jij het me niet?' Vraag ik flirterig.
'Nou als ik zo naar jou kijk ziet het ernaar uit dat je veel vriendjes gehad hebt...je bent zo mooi.' Zegt de jongen verlegen.
Ik glimlach breed naar hem.'Heb ik je al verteld hoe mooi je glimlach is?' Vraagt de jongen aan mij.
'Al een keer of twee, maar laat dat je niet stoppen hoor.' Zeg ik lief.
Hij glimlacht en haalt een hand door zijn blonde haar.
'Ik moet gaan, ik moet mijn zusje weer eens gaan zoeken, ik zie nog wel.' Zeg ik.Ik loop langzaam weg en hij loopt snel achter mij aan.
'Wacht! Hoe heet je? Ik weet je naam nog niet!' Roept hij.
'Daar kom je nog wel achter schat.' Zeg ik grijzend, nog steeds met mijn rug naar hem toe.
'Ik heet Joe!' Roept hij dan.
'Ik zie je nog wel Joe.'Ik loop tevreden weg.
Nog een jongen aan de haak geslagen, ik heb nooit gedacht dat mannen zó snel voor mij zouden kunnen vallen, maar mij hoor je er niet over zeuren.
Ik loop rond en probeer Kate te vinden.Ze staat te nog steeds dicht bij de ingang.
'Hey Katie! Wat doe je hier nog? Kom gezellig mee en-' ik haak af en kijk naar Kate.
'Ey! Wat is er aan de hand?' Roep ik en ik ga voor haar staan.
'Kijk niet naar achteren.' Zegt Kate opgewonden.Ik draai me om en mijn hart lijkt even stil te staan.
Ik zie Jason staan samen met zijn 2 jaar oudere broer Tyler.
Ze lachen samen met hun vrienden en beginnen highfives te geven.'What the FUCK is dit!' Roep ik kwaad.
Kate giechelt even.
'In welke dimensie is dit grappig Kate?' Roep ik verontwaardigd.
'Dit wordt een jaar vol drama en passie.' Zegt ze blij.
'Ik weet niet wat jij allemaal denkt of hoopt, maar ik ga niet meer terug bij hem.' Zeg ik kwaad.Hoe dúrft hij op mijn school te komen! Hoe dúrft hij!
Kwaad kijk ik zijn kant op.
Hij heeft me nog niet opgemerkt en Tyler ook nog niet.
De eikels! Allebei niet alles Jason! Oh ze willen het dus zo spelen? Ze willen duidelijk oorlog, maar ik vind het prima om ze die te geven!'Dit is mijn school!' Roep ik kwaad naar Kate.
'Eigenlijk is deze school voor iedereen.' Zegt Kate, ik wéét gewoon dat ze hiervan geniet.
'Ze willen oorlog met mij? Ze kunnen het krijgen! En jij gaat me helpen!' Zeg ik tegen Kate.
'Oh ik sta voor alles open.' Zegt Kate en ze haalt haar handen lachend omhoog.
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...